جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۰۲:۳۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۷۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
محمد صادق شادمند گفت: به مناسبت یوم الله 9 دی و روز بصیرت، نشست بصیرتی با سخنرانی حجه الاسلام نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در جهرم برگزار خواهد شد.
به گزارش تنویر جهرم، محمد صادق شادمند، فرمانده سپاه جهرم، در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9 دی و روز بصیرت، و همچنین فرا رسیدن میلاد پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت، از اجرای برنامه های متنوع، در سطح پایگاهها و حوزه های مقاومت شهر و روستا، خبر داد.

برگزاری نشست بزرگ بصیرتی به مناسبت یوم الله 9 دی در جهرم

سرهنگ شادمند ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی، روز بصیرت و انقلاب بزرگ مردم در خاموش نمودن آتش فتنه در سال 88، نکو داشت این روز را، وظیفه آحاد مردم و مسئولین، دانست.

وی با اشاره به هجمه سنگین دشمنان داخلی و خارجی به اصول و مبانی نظام جمهوری اسلامی، و مردود شدن برخی از خواص در این آزمون، بصیرت، تیز بینی و تشخیص به موقع جبهه ی حق و باطل، توسط مردم، با هدایتهای پیامبرگونه رهبر انقلاب را، از برکات و الطاف خفیه الهی بر شمرد.

فرمانده سپاه جهرم، ضمن اظهار تأسف از عملکرد برخی دیگر از خواص، در ایام فتنه، مبنی بر سکوت و عدم برائت جستن از معاندین و مخالفین نظام، داشتن روحیه ی ولایتمداری و شناخت زمان را، از مهمترین شاخصه های مردود نشدن در ایام فتنه، معرفی، و اظهار داشت، مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی، در جای جای این مرز و بوم، این درس بزرگ را به خواص و مسئولین، دادند.

سرهنگ شادمند، با تأکید بر حضور با بصیرت مردم شهرستان جهرم در روز 8 دیماه سال 88، مبنی بر دفاع از نظام، انقلاب و ولایت مطلقه‌ی فقیه، اظهار داشت: به همین مناسبت، ضمن برگزاری برنامه های متنوع، در هفته وحدت، 8 دیماه سال جاری نیز، نشست بزرگ بصیرتی، با سخنرانی، حجه الاسلام سید محمود نبویان، نماینده ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، و با حضور آحاد مردم، بسیجیان و مسئولین شهرستان، در غدیریه جهرم، برگزار می گردد.

برگزاری نشست بزرگ بصیرتی به مناسبت یوم الله 9 دی در جهرم
نام:
ایمیل:
* نظر: