شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۲۶:۱۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۷۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
به مناسبت 9 دی، روز ملی بصیرت
9 دی روزی ویژه در تاریخ انقلاب اسلامی است. 9 دی بازتولید حماسه امام حسین (ع) در عاشورای 61 هجری است. مردم در 9 دی نشان دادند....
به گزارش تنویر جهرم، پایگاه بسیج دانشجوئی دانشگاه اندیشه جهرم، به مناسبت بزرگداشت حماسه‌ی 9 دی، روز ملی بصیرت، بیانیه ای صادر نمود.

متن بیانیه، بدین شرح است:

بسمه تعالی

فتنه ها را باید با روشنگری خاموش کرد هرجا روشنگری باشد فتنه انگیز دستش کوتاه می شود .( حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی))


 
9 دی روزی ویژه در تاریخ انقلاب اسلامی است. 9 دی بازتولید حماسه امام حسین (ع) در عاشورای 61 هجری است. مردم در 9 دی نشان دادند که نخبگان حقیقی هستند. چرا که تنها حضور آنان بود که هشت سال  دفاع مقدس را به سرانجام رسانید. 9 دی، «نه» به کسانی بود که ایران اسلامی را با کشور های شرق اروپا اشتباه گرفته بودند. 9 دی، «نه» به استکبار نوین غربی در سلطه بر ملت ها بود.نکته افتخار آمیز حماسه نه دی برای مردم، عمل بر حسب تکلیف بود.

آری، این دست قدرت الهی بود که در روز 9دی، آحاد مردم را در سراسر کشور به صورت خود جوش به صحنه آورد و بزرگترین توطئه و عمیق ترین فتنه علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی را، در هم شکست و فتنه گران قدرت طلب و هواپرست را منزوی ساخت. مردم ایران در روز نهم دی ماه سال 1388 ؛به جهانیان ثابت کردند که هرگاه ملتی در راه خدا به حرکت در آید و قیامش لله باشد، خداوند هم در لحظه های نیاز، این ملت را تنها نمی‌گذارد و از نصرت خود برخوردارش می‌نماید. در روز 9 دی وعده الهی بر مبنای آیه شریفه ی  "ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم"  تحقق یافت و عظمت این نصرت طبق آیه شریفه ی <<"ان ینصرکم الله فلا غالب لکم">> آشکار گشت.

آن فتنه ی عمیق و بزرگی که وقتی به پا شد، آمریکایی ها ،صهیونیست‌ها و تمامی جریان‌های ضد انقلاب را، به این باور رساند که جمهوری اسلامی عمرش پایان یافته و با این فتنه فرو خواهد ریخت. بر همین اساس، بازخوانی فتنه به صورت مستمر، یک ضرورت است. هر چند فتنه گران، هواداران و طرفداران جریان فتنه و همچنین ساکتین فتنه و ساده اندیشان ، تمایل به این بازخوانی نداشته و بر فراموش کردن آن نظر دارند

اما حال که در آستانه انتخاباتی دیگر هستیم، تمام مسئولان می بایست سعی و تلاش خود را به حضور حداکثری مردم معطوف کنند. مسئولان کشور اگر دلسوز هستند باید بدانند کشور بیش از اینکه به فعالیت های انتخاباتی و رئیس جمهور سازی و القا بحران نیاز داشته باشد، به معتمدانی نیاز دارد که ملت را در مقابل سیل حملات دشمنان، یاری کنند. امروز علی رغم تأکیدات مقام معظم رهبری شاهد ورود زودهنگام عده ای به فعالیت های تبلیغاتی انتخابات هستیم.

انقلاب اسلامی که دیروز نهالی کوچک بوده، به یاری همین ملت بصیر و همیشه آماده و حاضر در صحنه و خون پاک شهدای سرفراز این مرز و بوم، از سد تمام فتنه‌ها گذشته و اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است.

در انتها به شما دانشجویان یاد آور می شویم طبق سخن شهید بهشتی که می فرماید:دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود با ورق زدن کتاب انقلاب اسلامی وفاداری مردم به نظام اسلامی را مرر کنید .مرور وقایع انقلاب درس های بسیاری از جمله مشاهده دست یاری خداوند در کنار نظام اسلامی به همراه خواهد داشت .

وهمچنین از سنگر با عظمت دانشگاه فریاد اسلام ستیزی وفاداری ولایت را به گوش جهانیان برساند .

والسلام علی من اتبع الهدی

 

خاکریز سیاسی دانشگاه غیرانتفاعی اندیشه جهرم


نام:
ایمیل:
* نظر: