جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۳۰:۱۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۷۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
به مناسبت بزرگداشت 9 دی
تاریخ حضور دانشجویان در خط مقدم حراست از آرمان های ایران اسلامی به پیش از انقلاب و ایستادگی در کودتای 28 مرداد 1332 میرسد و...
به گزارش تنویر جهرم، پایگاه بسیج دانشجوئی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، در راستای بزرگداشت 9 دی، روز ملی بصیرت، بیانیه ای را صادر نمود.

متن بیانیه بدین شرح است:

                 بسمه تعالی

(مَثَلُ الْفَرِيقَيْنِ كَالأَعْمَى وَالأَصَمِّ وَالْبَصِيرِ وَالسَّمِيعِ هَلْ يَسْتَوِيَانِ مَثَلًا أَفَلاَ تَذَكَّرُونَ) 

مثل این دو گروه مومن و کافر، مانندکور و کر درمقایسه با بینا و شنواست، آیا این دو در مثل یکسانند؟پس آیا توجه نمیکنید و در نمی یابید؟

                                                                                                  (سوره هود آیه شریفه 24)

تاریخ حضور دانشجویان در خط مقدم حراست از آرمان های ایران اسلامی به پیش از انقلاب و ایستادگی در کودتای 28 مرداد 1332 میرسد.

....و بار دیگر در نهم دی ماه 1388 حضور این قشر هموار درصحنه برگ دیگری از تاریخ عبرت آموز این مرز و بوم را ورق زد.

اساسا فتنه 88 برآمده از اراده دشمنان پنهان و اشکار داخلی و خارجی و عدم بصیرت عده ای قلیل و عوامل فریب خورده درونی بود ک گمان نمی کردند مردم ایران سره از ناسره بازشناخته در اندک زمانی با تدابیر رهبری انقلاب اسلامی (دامت برکاته) توطئه ی دشمن را خنثی کنند.

به راستی حماسه نهم دی روز تجلی قدرت خداوند و حرکتی ماندگار درتاریخ این انقلاب ،روز خروش و بیداری مردم و نمونه بارزی از این فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی است که (بصیرت،دشمن شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است.)

اینک در این برهه ی حساس از زمان که انتخابات مجلس شورای اسلامی با مجلس خبرگان رهبری مقارن گردیده ، با توجه به حقایق و عبرت های تاریخی فتنه 88 و حماسه نهم دی ، برافراشته نگه داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و بیعت دوباره با آرمان های امام راحل ، با حضور پررنگ درپای صندوق های رای و انتخاب نماینده اصلح که وظیفه شرعی و اجتماعی هر انسان مومن و متعهد می باشد ، شایسته است.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم امیدوار است ملت مومن و با بصیرت ایران پیام اتحاد و برادری اسلام و اندیشه ناب مهدویت و حاکمیت قطعی و حقیقی آقا و مولایمان امام زمان (عج) را با حضور گسترده و حماسی خویش در این آزمون الهی پراکنده سازند تا صدای مهدویت از شرق تا غرب عالم به گوش همگان برسد.

 

      حق و باطل چون بهم آمیخت یا وارونه شد

                                  بهر تشخیصش به هر انسان بصیرت لازم است

     در هــجــوم فتــــنه و امـواج طوفـان بــلا 

                                 تا شـنـاسی نوح کشــتیبان بصـیرت لازم اسـت

                                                                    

"پایگاه بسیج دانشجوئی دانشگاه علوم پزشکی جهرم"
نام:
ایمیل:
* نظر: