گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۷۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
ما دانش آموزان ولایت مدار استان فارس همگام با نهادها ، ارگان ها ، سازمان ها و دیگر قشرها در گرامیداشت این روز حماسی و در بیعت بصیرت محور خود ، یوم ا... 9 دی را گرامی می داریم و این چنین پیغام خود را به گوش اصحاب فتنه و استکبار جهانی خواهیم رساند.
بیانیه مجمع فاطمی ناحیه یک شیراز

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه 9 دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ است. امام خامنه ای (مدظله العالی)

9 دی تجلی بصیرت و بیعت امت با ولایت در تاریخ حماسه ساز انقلاب اسلامی ، روز بصیرت ، یوم ا... ،اقتدار و ماندگار در تاریخ انقلاب شد . همان روزی که با تکیه بر اسلام ناب محمد ( ص) ، هیمنه پوشالی غرب و شرق در هم شکست و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را بار دیگر با ،بصیرتی عاشورایی و بیعتی ولایی به اسفل السافلین جهالت و شقاوت روانه نمود . استکبار جهانی و فریب خوردگان افکار متهجر غربی ، با علم کردن فتنه ، اغوا نمودن و بر اندازی از درون را دستور کار خود قرار داده و این چنین گستاخانه آرمان های والای انقلاب اسلامی را هدف طرح ها و مصوبات کوردلانه خود قرار دادند غافل از همت و بصیرت دریای بیکران ملت ایران که با حماسه بی بدلیل خود در 9 دی 1388 تاریخی دیگر را از شکوه و بصیرت ، استکبار ستیزی و دیانت رقم زدند و با بیعت دوباره با مکتب والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) تیر خلاص را بر پیکره فتنه شلیک و پوزه فتنه گر را بر خاک مالیدند .

ما دانش آموزان ولایت مدار استان فارس همگام با نهادها ، ارگان ها ، سازمان ها و دیگر قشرها در گرامیداشت این روز حماسی و در بیعت بصیرت محور خود ، یوم ا... 9 دی را گرامی می داریم و این چنین پیغام خود را به گوش اصحاب فتنه و استکبار جهانی خواهیم رساند.

انقلاب اسلامی ، انقلابی عاشورایی و برگرفته از نهضت حسینی (ع) است که شعار آن ((هیهات من الذله)) است و این شعار هم اینک شعار تمام مظلومان عالم است از بحرین تا یمن و تا نیجریه و این یعنی ، همه جهان در بصیرت حسینی به سمت انتظار مهدویت است .

ولایت فقیه ، عمود خیمه انقلاب است و اصل متعالی ولایت مطلقه فقیه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جاری و ساری است . بیعت مردم با ولایت تا همیشه درتاریخ ما جاودانه و متجلی است و ما دانش آموزان همراه با امت اسلامی با تمام قوا تحت فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای روحی فداه هستیم وباحضور خود در روز بصیرت و آگاهی دی ماه 1394 همانند سالهای گذشته با شعار مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه گر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان می کوبیم.

ومن ا... التوفیق (شورای همفکری بسیج دانش آموزی ناحیه یک شیراز )

(سپاه ناحیه ثارا...شیراز)


انتهای خبر / 224224.7
نوروزی

نام:
ایمیل:
* نظر: