گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۷۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
به مناسبت هفته مبارزه مواد مخدر
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و ‏آسيب‌هاي اجتماعي در مدارس، زنجيره انساني تحت عنوان " نه به اعتياد" با حضور صدها دانش‌آموزان ممسنی ‏‏تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش اموزی استان فارس در ممسنی , صدها دانش اموز ممسنی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر  زنجیره انسانی تشکیل دادند و با دوچرخه سواری در سطح شهر مقابله ورزش با اعتیاد را گوش زد کردند.
دانش اموزان دختر در مقطع ابتدایی نیز  شعارهایشان را روی بادکنک نقاشی کردند.

داریوش اسدی رئیس آموزش و پرورش ممسنی در  خصوص این همایش به خبرنگار ما گفت: 30 آذر لغایت 6 دی ماه به عنوان هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی نامگذاری شده  است به همین مناسبت برنامه ای گسترده ای با همکاری ادارات مرتبط از جمله نیروی انتظامی و فرمانداری برگزار شد و در این طرح 120 دوچرخه سوار دانش آموز و صدها دانش آموز دختر و پسر مدارس شهر نورآباد به همراه دبیران خود  مشارکت داشتند.

این دانش آموزان با تشکیل زنجیره انسانی به دنبال  آگاهی بخشی خانواده‌ها و جامعه در زمینه خطرات آسیب‌های اجتماعی بويژه ‏مُعضل مواد مخدر بودند. مطمئنا ‏مواد مخدر یکی از مُعضلات اصلى و جدی جامعه بشرى است و ابعاد وسیع عوارض ناشی از مصرف آن، زندگی جسمی و روانی فرد و ‏همچنین خانواده، فرهنگ، اقتصاد و اجتماع را به شدت متاثر و متضرر نماید. ‏‎ ‎بهسازی درونی افراد جامعه، تقویت بنیان خانواده و انجام کارهای فرهنگی مؤثر در جلوگیری از ‏گرایش افراد به مواد مخدر بسیار ضروری است. ‏

وی ادامه داد: مطمئنا در این راه مساله فرهنگ سازی باید در اولویت اول قرار گیرد برنامه امروز دانش آموزان در راستای همین فرهنگ سازی بود که مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفت .


زنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنیزنجیره نه به اعتیاد در ممسنی


انتهای خبر / 224224.7
نوروزی
نام:
ایمیل:
* نظر: