شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۴۱:۵۳
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
اما حال که شاهد برخی تحرکات انتخاباتی هستیم، تمام مسئولان می بایست سعی و تلاش خود را به حضور حداکثری مردم معطوف کنند و مسئولان کشور باید بدانند کشور بیش از اینکه به فعالیت های انتخاباتی و القا بحران نیاز داشته باشد، به معتمدانی نیاز دارد که ملت را در مقابل سیل حملات دشمنان، یاری کنند.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس ، کانون بسیج مهندسین کازرون با تبریک به مناسبت فرارسیدن نهم دی ماه سالروز بصیرت و بینایی، آگاهی و بیداری، شور و شعور، بیانیه ای بشرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ 37 ساله انقلاب شکوهمند اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان ایران اسلامی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای، از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری ناکام گشته اند. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه نهم دیماه ۸۸ نقش بر آب شد. البته مردم ایران از روزی که مبارزه با طاغوت و استکبار را شروع کردند، حماسه های فراوانی خلق نموده اند و خیابان های این سرزمین، با قدوم پر صلابت این مردم و آسمان این کشور با طنین فریادهای دشمن شکن این ملت به خوبی آشنا است.

در حقیقت حماسه نهم دی ماه 88 درخشان ترین نقطه عطف ولایت پذیری امت مسلمان ایران بعد از دوران هشت ساله دفاع مقدس می باشد. جوشش میلیونی ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی در نهم دیماه و اعلام انزجار آنان از فتنه انگیزان و کینه توزان داخلی و خارجی بیش از همه بیانگر این واقعیت است که آرمان های والای انقلاب هرگز در پیچ و تاب جریان ها و جناح های سیاسی از مسیر حقیقی خود منحرف نخواهد شد. ملت در این روز با حضور میلیونی خود نشان داد که اگر کسی بر سر شاخه درخت انقلاب بنشیند فتنه گری راه بیاندازد، شاخه های آفت زده را حرس خواهد کرد فتنه گر را به انزوا خواهد کشاند.

اما حال که شاهد برخی تحرکات انتخاباتی هستیم، تمام مسئولان می بایست سعی و تلاش خود را به حضور حداکثری مردم معطوف کنند و مسئولان کشور باید بدانند کشور بیش از اینکه به فعالیت های انتخاباتی و القا بحران نیاز داشته باشد، به معتمدانی نیاز دارد که ملت را در مقابل سیل حملات دشمنان، یاری کنند.

ما جامعه مهندسین بسیجی با تأکید بر اینکه نهم دی فصل تازه ای از بصیرت را پیش روی مردم ایران گشود در سالروز این حماسه بزرگ که به ملت ولایتمدار ایران اسلامی تعلق دارد بر حفظ و پاسداشت مستمر ارزشهای نظام مقدس کشورمان تأکید می نمائیم و شاخص ایمان، بصیرت، تکلیف گرایی را به عنوان شاخص های اصلی فرا رویمان قرار می دهیم و فریاد می زنیم که نهم دیماه پیوند عمیق بین مردم و ولایت را نه فقط برای خاموش کردن فتنه ای به یاد می آوریم بلکه به عنوان تصویر تمام رخ پیوند بین ولایت و مردم به جهانیان تمام قد، بر دست خواهیم گرفت.

/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: