جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۰:۲۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
گزارش:
ظهر امروز طی تفاهم نامه ای امکان ریسک پذیری بیشتر در صنایع کوچک محیا شد.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس ،در صنایع بزرگ مانند کشتی رانی و ناوگان هوایی ،صنایع نفت و گاز و فولاد و ماشین سازی و... قسمتی به نام مدیریت ریسک ، از بخشهای مهم و تفکیک ناپذیر صنعت می باشند که مدیران شاغل در آنها پس از باز نشستگی تازه کارشان چه به عنوان مشاور و چه باز خوانی در کارهای بزرگ دیگر سکه است .

اما در صنایع کوچک این خلاء همیشه باعث نگرانی و عدم دست زدن به خلاقیتها و نوآوری می گردد .اینها بخشی از  سخنان مهندس هادی مدیر عامل بیمه سرمد بود که در مراسم عقد تفاهم نامه با اتاق تعاون فارس در زمینه حمایت بیمه از صنایع کوچک عنوان شد.

وی ادامه داد:در سال گذشته مشکلات در یک کارخانه بزرگ که شش میلیارد خسارت دیده بود باعث حضور کارشناسان از تهران شد .اما نوکته مورد توجه این بود که برآورد خسارت برای هر خط تولید موجب شادمانی کارگران ی شد که از فردا کار خواهند داشت و بیمه توانست علی رغم حجم بالای خسارت  برای بیمه، ادامه کار کارگران و حرکت چرخ تولید را حمایت نماید.

دکتربهروز فرهنگیان عضو شورای مرکزی بسیج مهندسین صنعت و دبیر اتاق تعاون فارس ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم و نه دی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و نشانی از بصیرت ملت ایران در مقابل نقشه های استکبار افزود : همیشه بیمه مبلغ طرحهای خود بود و هیچ گاه نیاز و درخواست بیمه گذار را در نظر نداشت اما در طی این تفاهم بیمه گز نیازمندی بیمه گذار را در اولویت قرار داده و نسیت به نیاز او برنامه ریزی و حمایت خود را انجام خواهد داد.

او تعداد تعاونیهای استان را یازده هزار عنوان نمود که حد اقل شصد درصد آنها فعال و در آنها حد اقل هفت عضو وجود دارد که این خود حاکی از پتانسیلهای بالای این بخش است .

در این جلسه معاون بانک صادرات استان "مهندس شریعت "از روز تاسیس این بیمه و رشد روز افزون آن در طی دو سال اخبر خبر داد که تحقق این مهم را نشان از فعالیت ،کیفیت خدمات و رضایت مشتریان دانست.

میزبان این مراسم رییس شعبه فارس یعنی فرزاد جهانگیر بود که ضمن خیر مقدم به حاضرین و مقارن شدن این مراسم با میلاد پیامبر(ص) و امام صادق (ع) روز بصیرت ، میزبانی خود را با اشعاری زیبا که از محاسن مدیران شیرازی است تکمیل کرد .

در پایان تفاهم نامه با حضور مدیران ارشد سازمانها و نهادهای بیمه گذار طرف قرار داد و مسولین امضا گردید .

امکان ریسک پذیری بیشتر در صنایع کوچک محیا شد

امکان ریسک پذیری بیشتر در صنایع کوچک محیا شد

امکان ریسک پذیری بیشتر در صنایع کوچک محیا شد

امکان ریسک پذیری بیشتر در صنایع کوچک محیا شد
/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: