دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۵:۵۶
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۴۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰
بیانیه
آن مرد الهی توانست با اقدامات شجاعانه و روشنگری خود در برابر جنایات و رفتارهای ظالمانه حکومت منحوس و سفاک صهیونیستی سعودی ایستادگی کند و فریادگر پای مردی مستضعفان و مظلومان عربستان در برابر حکومت مورد حمایت استکبار جهانی در این کشور باشد.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس ،در پی اعدام عالم برجسته شیعی عربستان، شیخ باقر النمر، توسط دولت سعودی، کانون بسیج مهندسین کازرون بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح می باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت مظلومانه الگوی مقاومت و پایداری شیعیان عربستان سعودی آیت‌الله شیخ نمر را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و عموم مسلمین جهان تسلیت عرض می نمائیم. دولت سعودی به رغم توصیه های اسلامی، دلسوزانه و برادرانه منطقه ای و بین المللی درخصوص شیخ نمر، سرانجام این روحانی و عالم برجسته دینی را که اصلی ترین سخنش برقراری دموکراسی و احقاق حقوق تمامی مردم مظلوم عربستان بود، به جوخه اعدام سپرد. این در حالی است که این عالم برجسته از یک دادگاه عادلانه برخوردار نبود و متأسفانه در یک دادگاه غیرشفاف و به دور از استانداردهای لازم بین المللی محاکمه شده بود. این انسان وارسته سالیان متمادی از عمر پر برکت خود را در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به تبلیغ اسلام ناب محمدی(ص) گذراند. آن مرد الهی توانست با اقدامات شجاعانه و روشنگری خود در برابر جنایات و رفتارهای ظالمانه حکومت منحوس و سفاک صهیونیستی سعودی ایستادگی کند و فریادگر پایمردی مستضعفان و مظلومان عربستان در برابر حکومت مورد حمایت استکبار جهانی در این کشور باشد. شهادت شیخ نمر، موجی را برخواهد افراشت و طوفانی بپا خواهد کرد که جز با سرنگونی این مهره حقیقی شیطان در منطقه، آرام نخواهد گرفت. راه شیخ نمرها بی رهرو نخواهد ماند و مردم مسلمان جهان، بویژه شیعیان مظلوم عربستان سکوت نخواهند کرد و به مبارزه فراگیر خود ادامه خواهند داد. اعدام شیخ نمر در واقع اقدامی به دور از اصول انسانی و اسلامی و برخلاف مصلحت اسلام بود و باعث حزن و اندوه قلبهای مسلمانان شیعه و سنی اقصی نقاط کشورهای اسلامی و دردمندان عالم بشريت شد.

بدون تردید، در پشت پرده این حرکت ناجوانمردانه، دستان آغشته به خون استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل قرار دارد.

یقینا خون این شهید و سایر شهدا دامنگیر رژیم سفاک آل سعود و حامیان آنها خواهد شد و انشالله بزودی شاهد پیروزی حق بر باطل خواهیم بود و از تمام سازمان های حقوقی بین الملل می خواهیم که دیگر از خواب غفلت و بی چارهگی در مقابل صهیونیسم بین الملل بیدار شوند و بیشتر از گذشته آبروی خودرا در مقابل افکار عمومی مردم جهان نبرند و به وظیفه انسانی و اخلاقی خود عمل کنند که به فرموده مولایمان حسین بن علی(ع) اگر مسلمان نیستید لااقل آزاده باشید.

کانون بسیج مهندسین کازرون ضمن ابراز همدردی و تسلیت به جهان اسلام و علی الخصوص مردم مظلوم عربستان و تمام آزادی خواهان، معتقد است که انشاءالله پیروزی با حزب‌الله است و در این راه لحظه‌ای تردیدی نیست و مطمئن باشید که حمایت‌های مردم بیدار جهان و ایران نه تنها با مظلومین عربستان بلکه با تمام مظلومین جهان است.


مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
سارا نوری زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
21:32 - 1394/10/15
0
0
متأسسسسسفم :(
نام:
ایمیل:
* نظر: