شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۴:۴۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۷۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
مسئول صالحین سپاه جهرم در گفتگو با تنویر:
حجه الاسلام بهرامی نسب گفت: در این اردو مصوب گردید، هر هفته، حلقات صالحین به صورت منسجم، در مصلاهای نمازجمعه‌ی شهرستان حضور و برنامه‌ی میقات صالحین را، برگزار نمایند.
حجه الاسلام بهرامی نسب، مسئول تعلیم و تربیت و صالحین سپاه جهرم، در حاشیه‌ی برگزاری اردوی یک روزه‌ی، حلقه‌ی مربیان صالحین، به خبرنگار تنویر، گفت: حلقه‌ی مربیان صالحین، هر ماه، با حضور سرمربیان و دبیری فرمانده‌ی ناحیه، در 4 بخش مرکزی، کردیان، سیمکان و خفر، برگزار می گردد.

وی با بیان ارتباط مستمر مربیان با سر مربیان صالحین، در هر بخش، که ائمه‌ی جمعه‌ی هر بخش به عنوان سرمربی، شناخته می شوند، بیان داشت: اردوی یک روزه‌ی مربیان صالحین، به صورت خانوادگی و با اجرای برنامه های متنوع، از جمله، تماشای فیلم در سینمای جهرم، تفریح و تشکیل حلقه در مجتمع رفاهی تیپ 33 المهدی(عج)، دیدار با امام جمعه و استاد شجره‌ی طیبه‌ی صالحین جنوب فارس، آیت الله دژکام، و برگزاری نشت بصیرتی، بخشی از برنامه های این اردو بود.

مسئول صالحین سپاه جهرم، با بیان حضور فعال مربیان در این اردو و تشکیل حلقه‌ی مربیان، افزود: مصوب گردید که هر جمعه میقات صالحین به صورت حضور حلقات در مصلاهای نمازجمعه‌ی شهرستان، برگزار و قسمتی از سخنان آیت الله دژکام، امام جمعه و استاد صالحین جنوب فارس، به عنوان شعار هفته، انتخاب و در راستای اجرایی شدن آن گام برداشته شود.
برچسب ها: صالحین ، اردو ، مربیان ، جهرم ، تنویر
نام:
ایمیل:
* نظر: