پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۳۹:۲۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
کسب مقام اول در کشور ازآن بسیج مهندسین عمران ومعماری فارس شد.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس ،انجمن تخصصی معماری با حضور اکثریت اعضا و ریاست سازمان و مسول واحد خواهران در دفتر جدید بسیج مهندسین برگزار شد .

موضوعات قابل توجهی در این جلسه مطرح شد از جمله برگزاری همایش ملی معماری ایرانی – اسلامی که 28 و 29 بهمن ماه سال جاری در شیراز برگزار می گردد و بسیج مهندسین فارس نیز از حامیان آن می باشد .ارسال مقاله برای این همایش تا 18 دی ماه تمدید گردیده . حاضرین در این جلسه که اکثرشان کارشناسان ارشد می باشند در این خصوص مقاله برای ارایه داشتند .

مسول انجمن گزارشی از همایش سراسری معماری بسیج عمران و معماری که هفته گذشته در مشهد برگزار شد را ارایه نمود .

لازم به ذکر است که در این همایش بسیج مهندسین عمران و معماری فارس به سرپرستی مهندس صابری مقام اول کشور را کسب نموده که در همین جا ،جا دارد از حمایتهای ارزشمند ریاست سازمان آقای علیپور و تلاش مجدانه مهندس صابری تقدیر و تبریک  عرض نماییم.

ریاست سازمان ضمن تشکر از حضور اعضا پی گیری طرحهای اشتغال زایی برای این گروه را نوید دادند . همچنین در خصوص استفاده از ضرفیت پیش آمده برای بهره مندی از "طرح برونسپاری خدمات شهرسازی شهرداری شیراز"با پتانسیلهای ارزشمند انجمن معماری را تاکید نمودند .

در خصوص تفاهم نامه بین بسیج پزشکان و حقوقدانان و اداره استاندارد و تفاهم نامه هایی که در دست اقدام است سخنانی را بیان نمودند .

حاضرین  درخواستهای خود را برای برگزاری کلاس مقاله نویسی، تغییر در برگزاری مباحث اعلمی آموزشی ومشارکت و همکاری در تدوین سرفصلهای آن ، شرکت در همایش بهمن ماه و در خصوص فراخوان برونسپاری شهرداری سوالات و نظرات و پیشنهادات خود را اعلام نمودند.

/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: