سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۷:۲۲
کد خبر: ۷۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
شورای عالی بسیح اصناف استان فارس با حضور جناب سرهنگ کوشکی و اعضا شورا و هیئت رییسه اتاق اصناف برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف استان فارس؛جلسه شورای عالی بسیج اصناف فارس در مورخه 1394/10/24 در محل سازمان بسیج اصناف استان با حضور هیئت رییسه اتاق اصناف فارس برگزار گردید.مهمان ویژه این برنامه معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس(جناب سرهنگ کوشکی) بود که در ابتدا مراسم پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید جناب سرگرد بنایی مسئول سازمان بسیج اصناف ضمن خوش آمد گویی گزارش مختصری  از جلسات قبل شورای عالی و دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز و همچنین آمادگی اصناف جهت  استقبال از شهدای گمنام مطالبی بیان نمودند.
در ادامه جناب سرهنگ کوشکی ضمن تقدیر و تشکر از حضار  در خصوص تشییع شهدای گمنام و تمجید از استقبال مردم شهرستان نورآباد ممسنی از شهدا و تشریح این تشییع با شکوه در این شهرستان و حضور پررنگ اصناف در ممسنی از ذبح کردن گوسفندان مقابل خودرو های حامل شهدا تا حضور حداکثری اصنافیان در این مراسم مطالبی بیان نمودند .
وی ادامه داد: این شهدا دوبار شهید شده اند یکبار در زمان جنگ تحمیلی و بار دیگر در زمان کنونی.همچنین از واکنش های سازمان سیا و آمریکا بعد از مراسم استقبال از شهدای غواص بیاناتی به استماع حاضرین رساندند.
جناب سرهنگ کوشکی تصریح کرد:کاسب دین دار،مورد اعتماد تمام کسبه های آن بازار  یا محله و خیابان میباشد و تاثیر این کاسب از ده ها روحانی گاها بیشتر میباشد مردم با اصناف روابط نزدیک تری دارند و در برخورد ها و صحبت ها راحت ترند.تاثیری که کسبه با تعطیلی دکان های خود به هنگام نماز بر افراد جامعه میگذارد یک اثر ارزشی و تربیتی خیلی بالایی دارد.
وی ادامه داد:دشمن خارجی می تواند ما را درگیر مسائل زیادی کند ولی مردم بیدار میباشند مثل زمان جنگ تحمیلی که صدام با 8 سال جنگ ما را متضرر نمود ولی در زمان کنونی شهداء این جنگ باعث بیداری و هوشیاری این جامعه میگردند.
معاون هماهنگ کننده استان فارس  تاکید کرد:روشنگری مهمترین کار است،با اعضای اتحادیه جلسات روشنگری برگزار کنید چرا که هیچ یک از اقشار به انداره اصناف ریشه و اثر در جامعه ندارند و از قشر موثر بر جامعه میباشد.
ایشان تاکید بسیار بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح داشتند.


شورای عالی سازمان بسیج اصناف استان فارسشورای عالی سازمان بسیج اصناف استان فارسشورای عالی سازمان بسیج اصناف استان فارسشورای عالی سازمان بسیج اصناف استان فارسشورای عالی سازمان بسیج اصناف استان فارسشورای عالی سازمان بسیج اصناف استان فارسشورای عالی سازمان بسیج اصناف استان فارسشورای عالی سازمان بسیج اصناف استان فارسشورای عالی سازمان بسیج اصناف استان فارسشورای عالی سازمان بسیج اصناف استان فارسشورای عالی سازمان بسیج اصناف استان فارسشورای عالی سازمان بسیج اصناف استان فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: