پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۸:۲۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۷۵۷۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
به مناسبت تجلیل از کاروان شهدای گمنام
در پی استقبال پرشور مردم ولائی شهرستان جهرم از کاروان" شاهدان بصیر" پیام تقدیر و تشکری از سوی امام جمعه، فرماندار ویژه و فرمانده سپاه جهرم، به جهت خلق این حماسه، صادر گردید.
به گزارش تنویر جهرم، در پی استقبال پرشور مردم ولائی شهرستان جهرم از کاروان" شاهدان بصیر" پیام تقدیر و تشکری از سوی امام جمعه، فرماندار ویژه و فرمانده سپاه جهرم، به جهت خلق این حماسه، بدین شرح، صادر گردید.

بسم رب الشهدا و الصدیقین


شهادت، باب گشوده پروردگاربرای قرب الی الله است وساکنین آن کبوتران خونین بالی هستند که درکوچ معنویشان به سمت "عند ربهم یرزقون"به آسمانِ دل زمینیان  سر می زنند و معنویت و معرفت را روزیشان می سازند ؛ این نعمتی است که برای آن باید سجده شکر به درگاه حق به جای آورد


هزارو دویست لاله گلگون و ستاره افلاکی شهرمان را معطر از ریاحین بهشتی ساخته بودند که با حضور ده ها پروانه عاشق و گمنام در این دیار ، ترنمی دیگر به شهر وارد ساخت ، ترنمی که در پی استقبال چشمگیر و بی بدیل مردم غیور جهرم به حماسه ای ماندگار مبدل شد، حماسه ای که در روز تاسوعا و تشییع شهدای والا مقام مدافع حرم ، در مراحل دیگر و برنامه ها و اجلاسیه های مختلف شهیدان، بارها تکرار شده بود. به یقین حضور 30 شهید گمنام که باگذشت قریب 30سال از زمان شهادتشان، توفیق عظیم الهی برای مردم این خطه دلاورخیز وشهید پرور بود که از سوی خود شهیدان به ما هدیه گردید.حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم ولایتمدار شهرستان جهرم درمراسم استقبال پیکرهای مطهر شهدای گمنام نشانه قلوب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادتشان به شهدا،نظام و ولایت بود که اجر و پاداش آن  در نزد خداورسولش،حضرت زهرا و خود شهدا محفوظ خواهد ماند.

تردیدی نیست حضور حماسی، باشکوه، آگاهانه، بصیرت‌افزا و غیرتمند اقشار و آحاد مختلف مردم غیور شهرستان جهرم در تشییع پیکر‌های مطهر 30 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، روایت بالندگی و اراده مردم این دیار درحراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برافراشته نگه داشتن پرچم عزت و مقاومت برابر زیاده‌خواهی اردوگاه مستکبران و سلطه‌گران زمانه و در راس آن شیطان بزرگ، آمریکای حیله‌گر و جنایت‌پیشه به‌شمار می‌رود و در خور شایسته‌ترین و شکوهمندترین تقدیر و سپاس است.

درود بر ملت بیدار، بصیر، شجاع، مصمم، مسوولیت‌پذیر و مجاهدی که در شرایط خطیر و سرنوشت‌ساز امروز، راه درست و مسیر افتخار وعظمت را به نیکی می‌شناسد و با حضور به موقع در صحنه‌های نیاز، حوادث ماندگار و وقایع آموزنده و پرمعنایی را برای نسل‌های آینده کشور به یادگار می‌گذارد.

بر خود واجب میدانیم به عنوان خدمتگزار کوچک این مردم شهید پرور و متدین ، صمیمانه از حضور حماسی، پرشور و کم نظیر و بی سابقه همه اقشار مردم خصوصا خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، آزادگان سرافراز و امت بصیر جهرم و بخشهای مختلف خفر، خاوران، کردیان، مرکزی، سیمکان ، در مراسم استقبال و تشییع از پیکر مطهر شهدا که باعث خلق صحنه های زیبای عشق به شهدا و امام و انقلاب گردید تقدیر و تشکر نماییم.
حقیقتاً این مردم با این استقبال، بی نظیر خود از شهداء نشان دادند که فرهنگ ایثار وشهادت روز به روز در وجود آنها زنده تر و پایدارتر خواهند ماند

سرهنگ پاسدار محمد صادق شادمند    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم        


مهندس علیرضا صحرائیان                    معاون استانداروفرماندارویژه جهرم    


آیت الله لطف الله دژکام                       امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان جهرم


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 2
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
09:45 - 1394/10/28
0
0
سلام، اتفاقا اصلا برنامه ریزی خوبی در جهت استقبال نشده بود، همزمانی آن با برپائی نمازجمعه، باعث شد که استقبال آنچنان که باید و شاید اتفاق نیفتد. متاسفم برای کسانی که برنامه ریزی درست و زمان شناسی بلد نیستند.
بی نشون
|
Iran, Islamic Republic of
|
15:06 - 1394/10/28
0
0
با سلام
چرا برنامه در یک‌محل مناسب اجرا نشد که این باعث گستردگی شده بود ، لطفا برنامه ریزی مناسب تری جهت اینگونه‌مراسماتی که به صورت‌پخش‌مستقیم‌هست و بازتاب زیادی داره،‌انجام‌بشه تا جلوه بهتری داشته باشه.
ممنون از سایت‌خوبتون
نام:
ایمیل:
* نظر: