کد خبر: ۷۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
هفته چهاردهم در شیراز دومین بازی برقیهای جدید در ورزشگاه بعثت برای آنها دومین شکست را در این روزشگاه به همراه داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس تیم برق جدید فارس در ورزشگاه بعثت مقابل تیم نیروی زمینی قرار گرفت که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
ارنجی پوشان شیرازی که پس از چهار هفته آمده بودند سه امتیاز بازی را از آن خود کنند و جای حریف را در جدول بگیرند، با یک گل تن به شکست دادند.
در نیمه اول توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم چندان حمله خطرناکی روی دروزاه یکدیگر تدارک ندیدند.
در نیمه دوم در همان ابتدا این بازیکنان نیروی زمینی بودند که به گل رسیدند . در ادامه بازیکنان برق جدید برای جبران جلو کشیدند اما هر چه زدند به در بسته خورد. بهترین موقعیت را مهران نورافکن به وجود آورد. او در شلوغی محوطه جریمه حریف شوتی روانه دروازه کرد که به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت نیز موقعیت از دست رفت. پس از آن موقعیتی نصیب تهرانی ها شد که البته در این موقعیت تقریبا تک به تک مهاجم حریف با تعلل موقعیت را از دست داد.
تلاش بازیکنان نارنجی تا پایان نیز ره به جایی نبرد و موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا حساب کار همان یک بر صفر به سود تیم میهمان باشد.

ترکیب تیم برق جدید:

میلاد حیدری فرد، مجید بهروزی، احمد نصیری، صادق رضایی، علی فال اسیری، محمدرضا رکنی، مهران نورافکن، قاسم رزمی، مهرداد علیزاده، پوریا آریا کیا ، رسول بهاروندی

تعویض ها: پوریا زارع مهذبیه به جای علی فال اسیری، علی عزیزی به جای صادق رضایی و حسن فیض به جای مهران نورافکن
ذخیره ها: مهدی خسروی دوست، محمدرضا رضایی، امیر بابایی، سعید حسینی

انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: