کد خبر: ۷۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
با برتری برابر کارون اهواز؛
هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دو فوتبال کشور با برتری برق نوین شیراز برابر کارون اهواز ادامه یافت تا همچنان کورسوی امیدی برای صعود برقی ها وجود داشته باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس تیم برق جدید در سعادتشهر امیدها را زنده نگه داشت. نارنجی پوشان که محکوم به برد در این میدان بودند ، نیم نگاهی هم به دیگر دیدار ها داشتند. در نیمه نخست دیدار دفاع بسته کارون خوزستان اجازه نداد شیرازیها به موقعیت صد در صد گلی دست یابند. حملات نه چندان موثر برقیها تنها چند کرنر را در نیمه ابتدایی برای آنها به ارمغان آورد که تاثیری در نتیجه نداشت. در نیمه دوم اما تلاش نارنجی پوشان برای به ثمر رساندن گل بیشتر شد. تیم میهمان بیشتر در لاک دفاعی فرو رفت اما در دقیقه ۶۰ دفاع جلو کشیده شیرازیها، در پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ شده و علی عزیزی با یک شلیک زیبا توپ را با تور دروازه آشنا کرد و گل برتری را به ثمر رساند.
پس از این گل تیم میزبان عقب ننشست و دوباره برای بالا بردن تفاضل گل خود به سمت دروازه حریف پیش رفت اما موقعیت ها یکی پس از دیگری به هدر رفت تا این دیدار گل دیگری به خود ندیده باشد.
با این برد، برق جدید ۲۸ امتیازه شد و با تک امتیازی که نیروی زمینی مقابل اکسین گرفت، به فاصله سه امتیازی تیم تهرانی رسید. بدین ترتیب نبرد هفته آخر فوق العاده حساس خواهد بود. دیدار برق جدید با بعثت و دیدار نیروی زمینی با شهرداری کاشانی که برای نیفتادن باید بجنگند.
انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: