شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۳:۱۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۷۶۵۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ شادمند با اعلام خبر اعزام دانش آموزان دختر مقطعه متوسطه به اردوی راهیان نور، ارج نهادن به مقام شهدا را وظیفه ای همگانی دانست.
به گزارش تنویر جهرم، سرهنگ محمد صادق شادمند، فرمانده‌ی سپاه جهرم، با اعلام خبر اعزام 400 دختر دانش آموز به اردوی راهیان نور، ارج نهادن به مقام شهدا را وظیفه ای همگانی دانست.

سرهنگ شادمند با یادآوری تشییع با شکوه شهدای گمنام در استان فارس و استقبال کم نظیر مردم از این رویداد، اظهار نمود: روحیه‌ی شهادت طلبی در میان مردم همچون رودی جاری است.

وی افزود: مردم قدر شهدا و راه آنان را خوب می دانند و در تمامی عرصه های زندگی، به ایشان تمسک می کنند و از آنان یاری و مدد می خواهند.

فرمانده سپاه جهرم، بارزترین ویژگی شهداء را ولایت پذیری ایشان دانست و بیان داشت: مردم فهیم و با بصیرت ما نیز از همین خصیصه‌ی شهداء الگو گیری نموده و در تمامی عرصه های ملی و مذهبی با تبعیت از مقام معظم رهبری و با حضور پر رنگ خود حماسه ها آفریده اند.

سرهنگ شادمند خاطر نشان کرد: سومین مرحله از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور از شهرستان جهرم، روز جمعه 9 بهمن ماه، با اعزام 8 دستگاه اتوبوس، جهت بازدید از یادمانها و مناطق عملیاتی شلمچه، اروند کنار، هویزه، دهلاویه و فتح المبین در استان خوزستان، خواهد بود.

وی افزود: 400 دختر دانش آموز، به نمایندگی از مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان جهرم، به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می گردند تا نشان دهنده‌ی گوشه ای از قدردانی مردم از جانفشانی های شهداء به ویژه 1200 لاله‌ی گلگون کفن شهرستان، باشد.

سرهنگ شادمند ضمن تقدیر از همکاری مدیریت آموزش و پرورش و راهنمائی و رانندگی شهرستان، تصریح کرد: ایمنی در اعزام  به اردو و حفظ سلامت تک تک افراد، از مهمترین دغدغه های سپاه و مسئولین امر بوده و در همین راستا نیز تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی ضمن آرزوی سلامتی و برگزاری اردویی بی خطر به حول قوه‌ی الهی، از مردم و مسئولین، جهت شرکت در مراسم بدرقه‌ی این عزیزان، رأس ساعت 7 صبح روز جمعه، 9 بهمن ماه، در مکان مصلای نماز جمعه، دعوت به عمل آورد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
محمد نصیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
09:31 - 1394/11/13
0
0
سلام پ کو عکساش
نام:
ایمیل:
* نظر: