جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۵:۳۰
کد خبر: ۷۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مهر:
حجت الاسلام هاشمی گفت: هدف از انقلاب اسلامی نهادینه کردن ارزش های اسلامی در جامعه و دفاع از هویت اسلامی ذیل سایه رهبری الهی بود.
به گزارش تنویر حجت الاسلام هاشمی نمایندگی ولی فقیه سپاه مهر در مراسم زنگ انقلاب مدرسه بنت الهدی صدر شهر مهر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب سلامی گفت:

امروز روزی است که درخت مقاومت چندین ساله مردم ایران به ثمر نشست و مردم ایران طاغوت را کنار زدند و از تاریکی ها به سمت نور حرکت کردند، امروز روزی است که بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران بعد از 15 سال دوری از وطن قدم به خاک میهن گذاشند و مردم ایران پس از سال ها مقاومت و تقدیم کردن شهدا و جانبازان این آیه شریفه را با تمام وجود لمس کردند که خداوند در قرآن فرمود : إنّ الّذین قالوا ربّنا الله ثُمّ استقاموا .

وی تصریح کرد: امروز محکوم به جشن است و باید این روزها را جشن گرفت و از روحیه استکبار ستیزی و مقاومت در مقابل بیگانگان و تجدید میثاق ملت با رهبری سخن گفت و شکر گذار نعمت ولایت فقیه و شکر گذار نعمت وجود رهبر عزیز انقلاب خلف صالح امام خمینی (ره) امام خامنه ای باشیم.

حجت الاسلام هاشمی با گریزی به زندگی شهید طیبه واعظی و جمله ایشان به ماموران ساواک که گفت مرا بکشید ولی چادرم را بر ندارید، تاکید کرد: امروز ما باید پیرو شهدا باشیم و در مقابل هجمه تبلیغاتی و جنگ نرم دشمن از چادر، حیثیت و حیای خود دفاع کنیم، وی ادامه داد سلاح بانوان ما در مقابل نفوذ فرهنگی دشمن چادر و حجاب است و امروز شاهد هستیم که افرادی در کشور در مقابل جنگ نرم دشمن خلع سلاح شده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مهر در پایان گفت: هدف از انقلاب اسلامی نهادینه کردن ارزش های اسلامی در جامعه و دفاع از هویت اسلامی ذیل سایه رهبری الهی بود.

الله ولی الذین امنوا یخرجهم من الظلمات الی النور

هدف انقلاب اسلامی دفاع از هویت اسلامی ذیل سایه رهبری الهی بود.

هدف انقلاب اسلامی دفاع از هویت اسلامی ذیل سایه رهبری الهی بود.

هدف انقلاب اسلامی دفاع از هویت اسلامی ذیل سایه رهبری الهی بود.

هدف انقلاب اسلامی دفاع از هویت اسلامی ذیل سایه رهبری الهی بود.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: