شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۰۵:۴۵
کد خبر: ۷۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:
به مناسبت سی و هفتمیت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن انقلاب با حضور حجت السلام علیایی سرهنگ افشاریان فرمانده سپاه و حجت السلام مختاری نماینده ولی فقیه در سپاه خرامه و مسئولین شهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه خرامه،حجت السلام و المسلمین علیایی ضمن گرامیداشت و تبریک دهه فجرعوامل اساسی درپیروزی انقلاب را به شرح ذیل بیان کردند:
  1. ایدئولوژی :ایشان الهی بودن و متصل به خدا بودن را از ویژگی های اساسی این انقلاب برشمردند و به مقایسه انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها از جمله انقلاب شوری ،انقلاب دهقانان چین ،انقلاب کبیر فرانسه پرداختند و رمز پویایی انقلاب اسلامی در قبال سایر انقلاب ها را عامل الهی بودن دانستند.
  2. عامل دوم حضور تمام اقشار جامعه :ایشان با بیان اینکه در انقلاب های دیگر فقط قشر خاصی در انقلاب حضور دارند و به دنبال منافع دنیوی خود هستند ام در انقلاب سال 1357همه اقشار حضور داشتند و دغدغه آنها اسلام بوده است.
  3. عامل سوم رهبری شایسته و فرزانه:با اینکه در چند سال اخیر ما شاهد انقلاب هایی در منطقه بودیم اما این انقلاب ها یا به نتیجه نرسیدند و یا اینکه مصادره شدند و عاملی که می توانست مانع شود همین حضور و نقش رهبر فرزانه و شایسته که نقش کلیدی داردکه این عامل در انقلاب اسلامی به صورت بارز مشخص بودند.
ایشان در ادامه افت هایی که میتواندانقلاب را از مسیر اصلی منحرف کند را اینگونه بیان کردن:
  1. نفوذ فرصت طلب ها 
  2. رجعت تدریجی به اداب و رسوم طرد شده سردمداران قبلی
  3. خستگی نیروهای انقلابی و از دست دادن روحیه انقلابی 
  4. ناتوانی از انتقال ارزشهای فرهنگی انقلاب به نسل های بعد
  5. بی توجه به ارزشهای اسلامی که مردم برای آنها انقلاب کردند.
  6. بی بندو باری و فساد د رادارات و جامعه
ایشان وظایف اصلی نمایندگان مجلس را تایع ولایت فقیه بودن و وضع قوانینی که مانع نفوذ دشمن باشد و قوانینی که استکبار ستیز باشد واین پاسخ نمایندگان به اعتماد مردم است.همچنین در پایان اظهار داشتند چشم تمام جهانیان به ایران اسلامی است و این انقلاب الگویی شده برای محرومان ، مستضعفان، و ستم دیدگان پس باید وظیفه و حق الناسی که بر گردن ما می باشد به نحو کامل پاسخگو باشیم.
به گزارش جواد دهقانی

جشن انقلاب در شهر سلطان شهر برگزار شد.

جشن انقلاب در شهر سلطان شهر برگزار شد.

جشن انقلاب در شهر سلطان شهر برگزار شد.

جشن انقلاب در شهر سلطان شهر برگزار شد.


جشن انقلاب در شهر سلطان شهر برگزار شد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: