کد خبر: ۷۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
مداحان باید روحیه ی انقلابی داشته باشند
باید مراقب باشیم که دشمن در ما رخنه نکند و ما را به باورهای کاذبی نرساند.

گفتگوی اختصاصی بسیج مداحان فارس با مداح اهل بیت حاج کاظم محمدی

بسج مداحان فارس :

نقش مداحان در برگزاری بهتر دهه فجر :

در ابتدا بنده دهه مبارکه فجر را تبریک میگویم دهه فجر در حقیقت مسیری است که امام بزرگوار برای ما ترسیم کردند.

قطعا مداحان عزیزی که مبلغ سیره ائمه ی علیه اسلام هستند در این راستا نقش بسزایی دارند و باید در این میدان بزرگ و بطن انقلاب حضور فعال داشته باشند و به نسل جوان که زمان انقلاب را درک نکردند شور و حال انقلابی بودن را منتقل کنند.مداحان باید روحیه ی انقلابی داشته باشند روحیه ی انقلابی از قیام امام حسین آموخته میشود و به نوعی انقلاب اسلامی ایران از قیام امام حسین نشات میگیرد. ما مداحان نباید تنها به مدح و مرثیه خوانی اکتفا کنیم بلکه باید دنبال کننده راه و نگرش ائمه باشیم و انقلابی بودن یکی از آنهاست.

مسئله نفوذ و انقلاب :

طبق بیانات رهبر معظم انقلاب باید همه ی ما بیدار باشیم دشمن از تمامی جوانب قصد به انحطاط کشیدن انقلاب را دارد واین یک مسئله جدی و دغدغه ی همه مبلغان از جمله ما مداحان است باید مراقب باشیم که دشمن درما رخنه نکند و ما را به باورهای کاذبی نرساند.

اراده ی مردم در حمایت از انقلاب با وجود مشکلات اقتصادی :

مردم ما همیشه در تمامی صحنه ها امتحان خوبی را پس داده اند در هر شرایطی حتی آن گروه از مردم که به لحاظ معیشت شاید نیاز به کمک داشته باشند آنقدر از لحاظ معنوی مقاومند که خللی در اراده ی انها ایجاد نمیشود همانطور که رهبری فرموده اند ملت ما بیدار هستند و استقامت میکنند.

نقش مداحان و حضور مردم در انتخابات پیش رو :

فصل الخطاب ما مقام معظم رهبریست همانطور که در وصایای شهدا هم میخانیم و بفرموده رهبری همه باید در انتخابات شرکت کنند حتی انان که با نظام مشکل دارند . سعی کنیم افرادی را انتخاب کنیم که درد دین داشته باشند به درد اسلام بخورند و درد مردم را حس بکنند و صدایشان رابشنوند ما مداحان هم باید مردم را بیدار کنیم افرادی را به مجلس بفرستند که ولایت مدار باشند و الحمدالله مردم ما فهیم هستند اما ماهم باید وظیفه ی تبلیغی خود را به نحو احسن انجام دهیم.

گفتگوی اختصاصی بسیج مداحان فارس با مداح اهل بیت حاج کاظم محمدی

انتهای پیام/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: