يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۴۹:۰۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
به مناسبت ایام دهه فجر:
شهدای گرانقدر در راه دفاع از انقلاب اسلامی ایران شهید شدند و ما جا مانده‌ایم.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس ،جمعي از اعضای کانون بسیج مهندسین کازرون به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به منظور تجديد ميثاق با آرمان‌هاي شهدا بر سر قبور آنها حضور پيدا كرده و اين قبور را گلباران و عطرافشاني كردند.

در حاشیه این مراسم مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: این شهدای گرانقدر در راه دفاع از انقلاب اسلامی ایران شهید شدند و ما جا مانده‌ایم، پس باید رهرو خوبی برای شهیدان و امام شهیدان باشیم.

گلباران و عطرافشانی اعضای بسیج مهندسین کازرون از قبور مطهر شهدا
گلباران قبور شهدای گمنام کازرون توسط اعضای بسیج مهندسین

گلباران و عطرافشانی اعضای بسیج مهندسین کازرون از قبور مطهر شهدا

مهندس شفیعی تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های شهدا و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت و بستن پیوند ناگسستنی با ولایت را از وظایف دینی و آرمانی همه برشمرد و اظهار داشت: ما در اینجا با شهدا عهد می بندیم که به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم تا ایران اسلامی را بیش از پیش سرفراز نموده و پرچم پرافتخار کشورمان را بر فراز قله های علمی جهان به اهتزاز در آوریم.

مسئول بسیج مهندسین کازرون وفاداری مردم شهرستان کازرون را به انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور شد و اظهار داشت: جامعه مهندسین با تقدیم شهدای مهندس نقش ارزشمندی در دفاع از این آب و خاک را به اثبات رسانده است.

مهندس شفیعی با بیان اینکه شهدای گرانقدر انقلاب در وصایای خود مردم را به صیانت و پاسداری از آرمان های امام و پیروی از ولایت فقیه فرا می خواندند، افزود: امروز عمل به وصیت نامه های شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام کشور عزیزمان را از فتنه های دشمنان مصون نگاه می دارد.

گفتنی است مهندسین بسیجی در مراسم گلباران قبور شهدا پس از قرائت فاتحه و عطر‌افشاني قبور شهداي گمنام كازرون، بر سر گلزار شهداي واقع در سيدمحمد و بهشت زهرا حاضر شده و با آرمان‌هاي شهدا تجديد ميثاق كردند.

/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: