دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۲۷:۰۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۷۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
فرمانده سپاه جهرم در صبحگاه رزمایش فاطمیون:
سرهنگ شادمند با اشاره به انتخابات هفتم اسفند، ولایتمداری و رد فتنه 88 را، از ملاکهای کاندیدای اصلح برشمرد.
به گزارش تنویر جهرم، صبحگاه مشترک بسیجیان در رزمایش بزرگ فاطمیون جهرم برگزار و سرهنگ شادمند، فرمانده سپاه جهرم، ضمن تقدیر از حضور پرشور بسیجیان گردانهای بیت المقدس، داشتن هوشیاری و بصیرت را لازمه‌ی انتخاب اصلح در انتخابات هفتم اسفند دانست.

سرهنگ شادمند با تبریک به مناسبت بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای برنامه های متنوع و یادآوری خاطرات پیروزی انقلاب و انتقال آن را به نسلهای دیگر از وظایف فرهنگی نیروی مقاومت بسیج برشمرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشأن، یوغ بندگی طاغوت را از گردن تمام آزادگان برداشت و با تأثیرات خود در بیرون از مرزها، شکست و نابودی استکبار را در آینده‌ی نزدیک، رقم خواهد زد.

فرمانده سپاه جهرم، با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو در هفتم اسفند ماه، حضور حداکثری مردم در این انتخابات را بیمه کننده‌ی کشور و انقلاب از آسیبها دانست.

سرهنگ شادمند با تأکید بر انتخاب اصلح، ولایتمداری و رد فتنه‌ی 88 را، از ملاکهای کاندیدای اصلح برشمرد.

وی ضمن درخواست از همه‌ی مردم جهت شرکت در انتخابات، نهاد شورای نگهبان را از یادگارهای امام خمینی(ره)، نام برد و تصریح کرد: کسانی که خط تضعیف این نهاد انقلابی را کلید زده و با زور رسانه و شایعه پراکنی می خواهند بر تصمیمات آن تأثیرگذار شوند، بدانند که در مقابله با آرمانهای بلند امام راحل(ره)، برخواسته اند.

فرمانده سپاه جهرم، در پایان ضمن تقدیر از همکاریهای فرماندهی پادگان شهید دستغیب و سایر ادارات و نهادها در برگزاری رزمایش بزرگ فاطمیون، آمادگی همه جانبه‌ی بسیج در دفع فتنه ها، چه از بعد نظامی و همچنین فرهنگی و سیاسی، را مشت محکمی بر دهان معاندین داخلی و استکبار جهانی عنوان نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: