کد خبر: ۷۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
فرمانده سپاه ناحیه استهبان در یادواره شهدای کارمند:
امروز ما به برکت شهدا،از سیم خاردار رسیدیم به موشک های عماد








فرمانده سپاه ناحیه استهبان:زمان جنگ،امام دستور می داد پیر و جوان،دانش آموز و دانشجو،کارمند و کارگر و هر کسی که ندای امام(ره)را می شنید برای دفاع از اسلام، دفاع از حق به جبهه ها می رفت تا ما امنیت داشته باشیم و آسوده خاطر باشیم و نباید امروز بگوییم شهدا شرمنده ایم باید بگوییم شهدا آماده ایم.

به گزارش تنویر استهبان،سرهنگ محمدعلی شیبانی فرمانده سپاه ناحیه استهبان در یادواره شهدای کارمند شهرستان استهبان که در سالن شهید مرشدی سپاه استهبان برگزار گردید گفت:ما امروز به شهدا باید بگوییم ما هم می توانیم،ما هم در زمان خودمان دستورات سیدعلی را اجرا می کنیم و همانطور که وصیت کرده اید ما هم امروز گوش به فرمان ولایت هستیم و پایبند به دستورات مقام معظم رهبری هستیم.

شیبانی گفت:ما نباید امروز به شهدا بگوییم شرمنده ایم،شرمندگی به چه درد شهدا می خورد،امروز یوم العمل است امروز باید عمل کرد،جهاد کرد،تلاش کرد و باید نگذاریم وصیت شهدا بر روی زمین بماند.ما امروز باید بگوییم شهدا ما آمده ایم با شما عهد ببندیم و جلوگیری کنیم از نفوذ دشمن.

وی گفت:دوستان،اگر امروز دائم مقام معظم رهبری از نفوذ حرف می زنند حتما خبری در راه است،حتما دشمن نقشه هایی کشیده که حضرت آقا دارند با دید نافذشان می بینند و به همین خاطر نگران هستند و دارند تذکر می دهند.من یک سوال می پرسم.دوستان اگر نفوذی در کار نیست دشمن چه کار به انتخابات ما دارد؟چرا شبانه روز خود را برای انتخابات گذاشته است؟اگر امروز عده ای می گویند که ما پایبند به حضرت امام هستیم و می خواهیم از خانواده امام دفاع کنیم چرا به فرمایشات امام عمل نمی کنند؟

وی اضافه کرد:مگر حضرت امام (ره) نگفتند هرکس رأی شورای نگهبان را نپذیرد فاسد است و باید به عنوان مفسد فی الارض تحت پیگرد قانون قرار گیرد؟پس چرا به شورای نگهبان حمله می کنند؟چرا به نظر شورای نگهبان تمکین نمی کنند؟مگر حضرت امام نفرمود شورای نگهبان مورد تایید اینجانب است؟اگر شما به امام(ره) پایبند هستید چرا پایبند به شورای نگهبان نیستید؟

فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:چرا دشمن امروز در فکر این است ببیند چه کسی وارد مجلس می شود؟مگر شهدا الان حاضر و ناظر اعمال ما نیستند؟چرا عده ای در داخل هم صدا با دشمن شده اند؟چرا عده ای دشمن را امیدوار می کنند؟مگر اینها شهدا را ندیده اند؟مگر نمی دانند شهدا برای چه رفتند؟مگر نمی دانند همه این شهدا از مسجد به جبهه رفتند؟این یعنی چه؟یعنی شهدا با خدا معامله کردند با خدا بستند و رفتند.

وی گفت:امروز چرا دشمن حجاب را نشانه رفته است؟چرا دارند حجاب را رصد می کنند؟امروز دشمن جرأت پیدا کرده می گوید چادرها را برداشتیم،مانتوها را کوتاه کردیم،روسری ها را کوتاه کردیم و امروز باید روسری ها را برداریم.ما باید مواظب باشیم باید از خون شهدا دفاع کنیم.

شیبانی گفت:برای نمونه شهید چمران در آمریکا برای خود دنیایی داشت،هرگونه امکاناتی در اختیار داشت،اما دل به اینها نبستند و گفتند امروز انقلاب به ما نیاز دارد و ندای امام را لبیک گفتند و وارد جبهه شدند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی بیان داشت: چرا امروز این همه افراد برای انتخابات شرکت کرده اند؟هدف چیست؟آیا هدف هجمه وارد کردن به شورای نگهبان نیست؟می خواهند شورای نگهبان را زیر فشار بگذارند.حضرت آقا سال ها قبل فرمودند فتنه بزرگتری در راه است.فتنه قبل به بهانه تقلب شروع شد.هنوز شمارش آرا تمام نشده بود که فردی اعلام کردد من برنده انتخابات شدم.دوستان 24 خرداد فتنه شروع شد و در 9 دیماه خاتمه یافت.از 24 خرداد تا 9 دی ماه چقدر وقت است؟چقدر ما دیر فهمیدیم که دشمن نقشه دارد.مگر پرچم عاشورا در انتخابات چه کرده بود که آن را آتش زدند؟مگر عکس امام چه ارتباطی با انتخابات داشت که آن را پاره کردند؟اینها با اسلام مشکل داشتند.

وی گفت:دوستان،آمریکا برای شوروی سه استراتژی اجرا کرد و منجر به فروپاشی شوروی شد،اما برای براندازی جمهوری اسلامی حدود 12 دکترین تعریف کرد اما به برکت خون مطهر شهدا نتوانستند کاری کنند.

شیبانی گفت:دوستان،بصیرت خیلی مهم است.در زمان امام علی(ع) لشگر معاویه قرآن را بر نیزه کردند.امام علی علیه السلام فریاد می زدند مردم،اینها کاغذ پاره هست،قرآن ناطق من هستم اما خودی ها فریب خوردند،امروز داعش با پرچم اسلام به اسم اسلام جنایت می کند اما از اروپا دارند به آنها می پیوندند.

وی افزود:داعش اعلام کرد یک ماهه کار سوریه را تمام می کنند البته بدون حضور ایران شاید می توانستند،اما یادگاران دفاع مقدس و رزمندگان ما رفتند آنجا و به دفاع پرداختند،پس چرا سالهاست در باطلاق گیر افتاده اند.

فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:آنهایی که ادعا می کنند که آمریکا حلال مشکلات هست بروند ببینند امریکا مشکل کدام کشور را حل کرده است،پس چرا در افغانستان وارد شدند و مشکلات آنان را بیشتر کردند؟آمریکا رفت در عراق تا مشکلاتشان را مثلا حل کند.پس چرا عراق را کرد کانون تروریست؟امنیت ایجاد نکرد بلکه منابع زیر زمینی آنان را به یغما می برد.

وی بیان داشت:اجازه نمی دهیم دشمن در انتخابات ما دخالت کند،امروز ما نباید به شهدا بگوییم شهدا شرمنده ایم باید بگوییم شهدا آماده ایم.امروز ما به برکت شهدا از سیم خاردار رسیدیم به موشک های عماد.اگر دشمن توان حمله به ما را داشت کوتاهی نمی کرد،خدا را شکر که ما ولایت داریم ما به برکت نعمت ولایت،قایق های آمریکایی را دستگیر کردیم و آنان در برابر ابهت ایران اسلامی به زانو درآمدند و چقدر این برایشان زشت و رنج آور است.

در این مراسم که کارکنان ناحیه،بسیجیان،خانواده های معزز شهدا،فرماندار،مسئول اداره تبلیغات،اصناف،کارمندان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان استهبان و مسئولین ادارات حضور داشتند آقای ضیائی شاعر استهبانی و برادر شهید غلامرضا ضیائی اشعاری را در وصف شهدا خواندند و مراسم با اهداء جوایز به خانواده معظم شهدا به پایان رسید.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: