شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۳:۵۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
اولین همایش همدلی و همزبانی در ایام فرخنده دهه مبارک فجر به میزبانی اتاق تعاون فارس برگزار شد.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس ،در مراسمی که به مناسبت دهه مبارک فجر توسط اتاق تعاون فارس که در سالن همایشهای منابع طبعی برگزار شد ٌضمن گرامی داشت این ایام فرخنده ،از مقام شامخ شهدای کارگر نیز تجلیل گردید.
در آغاز دکتر فرهنگیان ریس اتاق تعاون که میزبان این جشن بود ،از معاون روابط کار اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی "فولادفر" خواست تا برگزار کنندگان و دعوت گیرندگان همایشها را جزع مشاغل سخت و زیان آور قلمداد نمایند زیرا که جمع کردن و دعوت نمودن اعضا بسیار سخت است. در ادامه ضمن تبریک ایام مبارک فجر و حضور مدیران و میهمانان، معجزات انقلاب را بر شمرد.
در این همایش که به عنوان اولین همایش همدلی و هم زبانی از آن یاد شد، سهراب مختاری رییس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی به حاظرین خبری راهدیه  نمود و آن  ایجاد یک فرهنگ سرا در شهر صدرا و ایجاد یک شعبه از اداره کار برای مردم این شهر برای حل امور و ارایه خدمات به ساکنین آن شهر بود که مورد تشویق حاظرین قرار گرفت. لازم به ذکر است این فرهنگسرا قبلا به عنوان مهمانسرای این اداره بود که با همکاری شهرداری صدرا تغییر کاربری آن انجام گرفته است.
وی گزارشی از عملکرد این اداره و واگذاری بسیاری از امور به بخش خصوصی اتاق تعاون بود که نتایج آن را بسیار ارزنده برشمرد و اضافه نمود که کارهای دیگری نیز در آینده نزدیک برای تسهیل کار مردم به این اتاق واگذار خواهد شد.
در این جلسه از همکاران اداری مانند سعیدرضا عابد رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شبراز ،جمالی و زمانی معاونین این اداره ،نماینده معاونت اشتغال استانداری فارس و ... تقدیر به عمل آمد.
/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: