گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۷۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
حوزه شهید فهمیده سروستان:
سروستان روز پنجشنبه پانزدهم بهمن ماه جلسه شورای همفکری مسئول واحدان و شورای رسانه و فضای مجازی شهرستان سروستان در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان روز پنجشنبه پانزدهم بهمن ماه جلسه شورای همفکری مسئول واحدان و شورای رسانه و فضای مجازی شهرستان سروستان در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان برگزار شد.

.در طی این جلسه جناب سرگرد احمدی فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه  سروستان ضمن بیان اینکه هرکدام از دانش آموزان اگر بخواهند می توانند در آینده سمت های اساسی کشور (ریاست جمهوری،وزارت و...)برعهده بگیرند فرمودند:شما رآی اولی نیستید اما به گفته ی چند روز پیش رهبر معظم انقلاب ؛فهم شما از بسیاری از بزرگتر هابهتر و بلند تر است.

 

سخنرانی چند روز پیش هاشمی رفسنجانی به هدف تضعیف شورای نگهبان بود و به گفته امام (ره) تضعیف این نهادحرام است و تضعیف کننده،مفسده فی الارض است، 

وی در ادامه با طرح سؤالی که اگر امام زمان (عج)اکنون ظهور کند به چه کسی نیاز دارد؟ ،فرمودند:فقط عبادت کافی نیست،شما بسیجیان و پیروان اصلی امام زمان (عج)باید در عرصه های مختلف شرکت کنید به خصوص عرصه علمی و جهاد فرهنگی،امام زمان به کسی نیاز دارد که علم داشته باشد،توانایی سخن گفتن و اعتماد به نفس داشته باشد.شما باید بتوانید به راحتی در هر کجا که از شما در خواست شد سخنرانی کنید،فرصت ها را غنیمت بشمارید.

پس از بیانات جناب سرگرد احمدی،مسئول محترم بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده سروستان ضمن اجرای یک پاورپونت با موضوع اقتصاد مقاومتی سخنانی چند راجع به مسئولان واحد و سپردن این مقام به دانش آموزان بیان نمودند.

ایشان فرمودند دلیل این که این سمت را به دانش آموزان دادند این است که 

1-توانایی بالای دانش آموزان در این کار 

2- تاثیر گذاری بیشتر دانش آموزان نسبت به معلمان که در نتیجه ثمره بهتری را به بار می آورد.

و...

پاور پوینت اجرا شده ابتدا به بیان مسائلی در رابطه با نقض های فرهنگی ما که یکی از آن ها مطالعه کم ماست و سر منشاء علوم که در دست مسلمانان بوده است پرداختند و سپس راجع به کودکی و... سخنانی را بیان داشتند.

 

 

انتتهای خبر/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: