گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۷۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
معاونت بازرسی ستاد کل سپاه پاسداران سردار ید الهی بیان کرد:
نشست بصیرتی به عنوان همایش رای اولی ها،در مکان سالن معلم این شهر ،به همت بسیج دانش آموزی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در زرقان ، نشست بصیرتی به عنوان همایش رای اولی ها،در مکان سالن معلم این شهر ،به همت بسیج دانش آموزی برگزار شد.
در این همایش که مخاطبانش دانش آموزانی بودند که امسال برای اولین بار قرار است پای صندوق های اخذ رای حضور پیدا کند،مسائل و موضوعات مهمی در این رابطه توسط سخنران مراسم،سردار یدالهی از معاونت بازرسی ستاد کل سپاه پاسداران ، بیان شد.
سردار یدالهی در بیانات خود به این نکته اشاره کرد که وقتی برای اولین بار رای خود را درون صندوق اخذ رای می اندازید،بایدبا نهایت دقت،بیشترین تحقیق و البته درس گرفتن از اتفاقات گذشته در کشورمان،این کار را انجام دهید.
وی هر برگ رای در انتخابات کشور را،حفاظت از نظام و البته قدردانی از خون شهدا دانست.
سردار یدالهی پس از آن به مسائل سیاسی روز پرداخت برخی از استراتژی های قبل ، حال و حتی آینده دشمن را همچون اشغال افغانستان و عراق رابیان کرد و گفت :ما نباید فراموش کنیم که حزب الله یکی از لشکر های مهم جمهوری اسلامی در برابر اسراییل است.
وی همچنین جنگ های فرهنگی را از برنامه های تهاجمی حال و آینده دشمنان جمهوری اسلامی دانست  و مشخصات و شرایط این نوع تهاجمات فرهنگی را جزء به جزء تشریح کرد.او فتنه 88 را یکی از بزرگترین برنامه های دشمن به منظور برهم ریختن نظم و امنیت کشورمان دانست.

سردار یدالهی در پایان با ارائه آمار ها و ارقام دقیقی،به وسیع بودن حجم این گونه تهاجمات تاکید کرد و خاطر نشان کردکه شهیدان ما ، برای حفظ حیا و عفت زنان و دختران ایرانی خون دادند.



انتهای خبر/224224
میخوش

نام:
ایمیل:
* نظر: