کد خبر: ۷۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قرآنی استهبان تشکیل گردید

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قرآنی استهبان تشکیل گردید.

به گزارش تنویر استهبان،جلسه امر به معروف و نهی از منکر با حضور رئیس،دبیر و معاونت های این ستاد در دفتر امام جمعه شهرستان تشکیل گردید.

در ابتدا حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان استهبان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت:باید در بحث امر به معروف و نهی از منکر تقسیم کار در دستور کار قرار گیرد،بدین صورت که هر یک از مصوبه های جلسات بر عهده یک معاونت قرار گیرد تا آن را به اجرا درآورد و بعد،از آن معاونت گزارش بخواهیم ببینیم چقدر مصوبات را اجرایی کرده و در چه مراحلی با چه مشکلاتی روبرو بوده تا در جلسات بعد به رفع موانع بپردازیم و راهکارهای جدید توسط ستاد ارائه گردد.

وی بیان داشت:اگر ایده هایی داده شود و معلوم نشود که کدام معاونت باید آن را اجرا کند کار ما بی حاصل خواهد بود،باید سرهنگ محمدعلی شیبانی به عنوان دبیر جلسه معاونت ها را فعال کند و تقسیم کار نماید.

امام جمعه شهرستان استهبان گفت:متاسفانه ما در سطح شهرستان شاهد ساختارشکنی هایی هستیم که دارند دست به تخریب فرهنگ و اعتقاد مردم می زنند و بی حجابی نیز در حال شیوع است.

خاوری گفت:با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و ورود میهمانان نوروزی،باید اکیپ هایی آموزش دیده از آمران به معروف و ناهیان از منکر تشکیل گردد و در ایام نوروز فعالیت خود را شروع نمایند و بعد از ایام نوروز که نزدیک به فصل برداشت انجیر می شویم شاهد حضور متکدیان هستیم و این نیز برای ما معضلاتی را ایجاد می کند که باید از الان چاره ای برای این مشکلات بیندیشیم.

در ادامه سرهنگ محمد علی شیبانی فرمانده سپاه ناحیه استهبان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان استهبان گفت:تا زمانی که ما مباحث امر به معروف و نهی از منکر را جدی نگیریم و بطور جدی وارد عمل نشویم همچنان شاهد مشکلات روز افزونی در شهرستان خواهیم بود.

وی با توجه به نزدیک شدن به روز انتخابات گفت:وظیفه همه ما شرکت در انتخابات است و باید بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید نمائیم.

وی در پایان استفتائاتی را از مقام معظم رهبری در مورد انتخابات قرائت نمودند.

در پایان حجت الاسلام یوسف مختاری معاونت فرهنگی ستاد امر به معروف گفت:بنده پیشنهاد می کنم برای عزیزانی که در این ستاد،مسئولیت معاونت ها را بر عهده دارند ،حکمی صادر و به آنان ابلاغ شود و مسئولیت آنان تشریح شود تا بدانند چطور و چگونه باید عمل کنند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: