کد خبر: ۷۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
مردم شیراز بار دیگر حماسه آفریدند.
حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز :حدود 50 درصد از واجدان شرایط رای دادن در شهرستان شیراز در انتخابات هفتم اسفند شرکت کردند، مردم این شهرستان مشارکت خوبی در انتخابات داشتند و می توان گفت با بصیرت و آگاهی رای دادند و نه با احساسات.

فرماندار شیراز: انتخابات هفتم اسفند در این حوزه انتخابیه یکی از منظم ترین، سالم ترین و بی حاشیه ترین انتخابات های برگزار شده در شهرستان شیراز بود.

رئیس هیات اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز گفت: برگزاری انتخابات هفتم اسفند با مشارکت آگاهانه مردم، بدون مسایل حاشیه ای و با امنیت کامل به عنوان برگ زرینی در تاریخ سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی ثبت شد.

عالیشوندی ادامه داد: همه عوامل اجرایی انتخابات خود را امانتدار رای مردم دانسته و در عمل نیز از آرای مردم صیانت کردند.

فرماندار شیراز با اشاره به اخذ رای مردم در 682 شعبه در این شهرستان اظهار کرد: از مردم شیراز به خاطر حضور آگاهانه و از این که برای شرکت در انتخابات در برخی شعبه ها در صف های طولانی ایستادند، صمیمانه تشکر می کنم.

عالیشوندی، همچنین با قدردانی از فعالیت رسانه ها در تحقق مشارکت حداکثری، بیان داشت: صدور کارت خبرنگاری برای فعالیت خبرنگاران و عکاسان در روز برگزاری انتخابات از اقدامات کم نظیر این فرمانداری در سطح کشور بود و خبرنگاران با این کارت اجازه حضور در همه شعبه های اخذ رای را داشتند و البته ممکن است در این میان، از شمار معدودی از شعبه ها برخورد شایسته ای هم مشاهده نشده باشد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس پیشتر اعلام کرده بود، در انتخابات هفتم اسفند از جمعیت چهار میلیون و 500هزار نفری استان فارس، سه میلیون و 374 هزار و 243 نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این میزان یک میلیون و 248 هزار و 414 نفر متعلق به حوزه انتخابیه شهرستان شیراز است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند 94 برگزار شد. /
نام:
ایمیل:
* نظر: