پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۲:۳۳
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
نتایج نهایی انتخابات در فارس اعلام شد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازشیرازه،، نتایج نهایی پنجمین انتخابات خبرگان رهبری در فارس بعد از گذشت 35 ساعت از پایان انتخابات بدین شرح اعلام شد.

 اسامی منتخبان به ترتیب زیر است:

 1-آیت الله سید علی اصغر دستغیب یک میلیون و 535 هزار و 648

 2-آیت الله احمد بهشتی یک میلیون و 22 هزار و 256

 3-آیت الله اسد الله ایمانی با 954 هزار و 754

4-حجت الاسلام و المسلمین سید محمد فقیه 560 هزار و 237

5-حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کلانتری با 555 هزار و 944

گفتنی است در انتخابات 7 اسفند ماه بیش از 63 درصد از واجدین شرایط در استان فارس رای خود را به صندوق انداختند.

نتایج انتخابات شورای اسلامی دهمین دور شیراز بدین شرح اعلام شد:
از مجموع ۶۰۳ هزار و ۱۳۵ راي ماخوذه در حوزه انتخابیه شیراز، آقایان بهرام پارسایی و فرج الله رجبی به ترتیب با  ۱۹۸ هزار و ۵۱۷ راي و فرج الله رجبي با ۱۷۱ هزار و ۵۲۹ راي به طور مستقيم وارد مجلس شدند. همچنین مسعود رضايي با ۱۴۱ هزار و ۸۰۴ راي، علي اكبري با ۱۳۲ هزار و ۴۵۵ راي، جعفر قادري با ۱۱۱ هزار و ۲۹۰ راي و حسين نجابت با ۸۵ هزار و ۸۴۶ راي راهي مرحله دوم انتخابات شدند.

فريدون عباسي با ۸۵ هزار و ۳۰۷ راي، احمد رضا دستغيب با ۸۲ هزار و ۴۱۱ راي، ابراهيم عزيزي با ۷۵ هزار و ۷۲۹ راي، محمدي كشكولي با ۶۹ هزار و ۲۹۹ راي، حسين ذوالانوار با ۵۰ هزار و ۶۴۴ راي، شاهين محمد صادقي با ۴۹ هزار و ۵۶۶ راي، معصومه زارع با ۴۰ هزار و ۵۹۵ راي، مسعود زارعي با ۲۵ هزار و ۸۷۰ راي و ضرغام صادقي با ۲۳ هزار و ۹۹ راي، علاالدين كراماتي ۲۱ هزار و ۴۸۳ راي، علي احمدي ۲۰ هزار و ۸۸ راي، كورش زارع ۱۹ هزار و ۶۴۵ راي، علي دهقان فارسي ۱۴ هزار و ۹۶۰ راي و جوانشير كدخداپور نيز ۱۱ هزار و ۷۲۳ راي نفرات بعدی لیست هستند.

در شهرستان شیراز 1 میلیون و 248 هزار و 414 نفر واجد شرایط رای دادن بودند که تعداد ۶۰۳هزار و ۱۳۵ نفر رای خود را به صندوق ریختند. بدین ترتیب مشاركت واجدين شرايط راي دادن در شهرستان شيراز نيز ۵۰ درصد بوده است.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: