کد خبر: ۷۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
سرهنگ زارعی خبر داد:
رزمایش بزرگ فاطمیون بیستم و بیست و یکم اسفندماه 1394 در منطقه اردوگاه شهدای کمنام شهرستان اقلید همزمان با شمال فارس برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، سرهنگ زارعی در مصاحبه ای به تشریح برنامه های رزمایش پرداخت و گفت:رزمایش بزرگ فاطمیون بیستم و بیست و یکم  اسفندماه 1394 در منطقه اردوگاه شهدای کمنام شهرستان اقلید همزمان با شمال فارس برگزار می شود..

وی با بیان اینکه رزمایش فاطمیون در ایام فاطمیه و با اقتدا به‌نام مبارک حضرت زهرا (س) که نماد ولایت‌مداری است برگزار می شود، گفت: بسیجیان در این رزمایش با 5 گردان بیت المقدس  حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه اقلید افزود: حفظ انسجام و آمادگی نیروهای بسیج و تقویت توان رزم، تقویت کار تشکیلاتی، ارتقا امنیت، حضور مقتدرانه در صحنه عملیات ازاهداف مهم برگزاری  رزمایش بزرگ فاطمیون است.

وی ادامه داد: يادآوري و بازآموزي آموزش‏ها براي ارکان و اعضاي گردان‏ها، افزايش توان و آمادگي‏هاي رزمي بسيجيان و اجراي آموزش‏هاي مورد نياز بسيجيان در راستاي انتظارات موجود از آنها متناسب با نوع ماموريت در بسيج از ديگر اهداف پيش بيني شده اين رزمايش است .


نام:
ایمیل:
* نظر: