شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۵:۴۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱
فیروزآبادی:
دبير شورای عالی فضای مجازی گفت: دبير شورای عالی فضای مجازی با بيان اين‌كه تشكل‌های مردم نهاد نقش موثری در بهبود فضاهای مجازی دارند، گفت:دولت تنها می تواند در حد تعيين مدل و تسهيل و تعريف روابط بين مردم و سازمان های مجازی كمك كند و اين مردم و تشكل ها هستند كه بايد در اين راستا قدم بردارند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالحسن فيروزآبادی رئيس مركز ملی و دبير شورای عالی فضای مجازی در همايش جبهه مجازی كه امروز (يكشنبه) برگزار شد اظهار داشت: فضای مجازی به عنوان ضرورت ،جزئی از لوازم تاثير گذار در زندگی امروز به حساب می آيد.

وی گفت:دانش و اطلاعات به عنوان سياستی هستند كه در اين فضا حركت می كنند بر همين اساس ما هم بايد مبتنی بر علم و دانش از امكانی كه در اين فضاها وجود دارد برای دعوت هرچه بيشتر جهانيان به اسلام بهره مند شويم.

دبير شورای عالی فضای مجازی با بيان اين‌كه شبكه های مجازی ، شبكه هایی هستند كه قدرت در آن ها خلق می شود، بيان كرد: در همين راستا ما می توانيم با قدرتی كه در اين حوزه داريم افراد را در جهان به جذب دين اسلام كنيم.

فيروزآبادی با اشاره به این‌كه تاكنون در اين حوزه خيلی توانا نبوديم، افزود:چرا كه اگر ما وظيفه ی خود را به درستی انجام می داديم شاهد داعش در جهان نبوديم.

وی ادامه داد: متاسفانه كم كاری ما سبب شد غربی ها درصدد تغيير سبك زندگی ايرانيان برآمدند و اين درحالی است كه اين وظيفه ما است كه زندگی خود را هرچه بهتر بهبود ببخشيم.

دبير شورای عالی فضای مجازی با بيان اين‌كه فضای مجازی رهايی انسان از قيد و بند فينيكس است، گفت:امروز در فضاهای مجازی به قابليتی دست پيدا كرديم كه قادريم وسيله ای را خلق كنيم و به همه ی جوامع انتقال دهيم.

وی با اشاره به اين‌كه بيش از هشتاد درصد جامعه ی امروز در سنين پايين تر از 45 سالگی هستند ،تصريح كرد:در همين راستا در حوزه ی توليد می توانيم گام های موثری را برداريم .

دبير شورای عالی فضای مجازی با بيان اين‌كه تشكل‌های مردم نهاد نقش موثری در بهبود فضاهای مجازی دارند، گفت:دولت تنها می تواند در حد تعيين مدل و تسهيل و تعريف روابط بين مردم و سازمان های مجازی كمك كند و اين مردم و تشكل ها هستند كه بايد در اين راستا قدم بردارند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: