دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۲:۵۱
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳
سازمان جهاد کشاورزی فارس از پرداخت تسهیلات کم بهره به کشاورزان، برای خرید انواع ماشین آلات و ادوات کشاورزی خبر داد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به جایگاه ویژه مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: فارس از نظر جذب اعتبارات مکانیزاسیون در کشور دارای رتبه نخست است و پیش بینی می شود با ارائه تسهیلات جدید،  ناوگان مکانیزاسیون استان ارتقاء بیشتری یابد.  
 اسد شریفی افزود: جهاد کشاورزی فارس با همکاری بانک کشاورزی استان، به منظور پرداخت تسهیلات با نرخ بهره 18 درصد جهت خرید انواع تراکتور، کمباین و ادوات کشاورزی به متقاضیان اعلام آمادگی می کند.
وی بیان کرد: متقاضیان با مراجعه به مراکز خدمات و مدیریت های جهاد کشاورزی در سراسر استان با ارائه درخواست اخذ تسهیلات، پس از تصویب آن، می توانند ماشین آلات و ادوات خود را بدون نوبت و در اسرع وقت از کارخانه تحویل بگیرند.
شریفی ادامه داد: از این پس متقاضیان دریافت تسهیلات به منظور خرید تراکتور تا مبلغ 1 میلیارد ریال نیازی به وثیقه ندارد و ضمانت برای دریافت این تسهیلات کفایت می کند که بر همین اساس 50 درصد قیمت تمام شده تراکتور هایی که دارای پلاک صادره از راهنمایی و رانندگی پلیس راهور ناجا و بیمه باشند به رهن بانک در می آید که با اجرای این دو بند تا حدود زیادی، مشکلات تامین وثیقه برداشته می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: