جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۴۸:۰۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
نشست کارگروه عمران و معماری با حضور شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، مهندس علیپور مسئول بسیج مهندسین فارس، مهندس شفیعی مسئول کانون و اعضای کارگروه در سالن فرماندهی سپاه کازرون برگزار شد.

در این نشست سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با بیان این نکته که تمامی خیابان های شهر کازرون دارای پیچ و خمیدگی می باشند، افزود: متأسفانه ساخت خیابان های کازرون با اصول مهندسی مطابقت ندارد.

شرفی خاطرنشان کرد: هر ساله با شروع بارش باران در فصل پاییز و زمستان به دلیل رعایت نشدن اصول مهندسی در نقشه برداری خیابان های شهر، همیشه شاهد این هستیم که معابر و منازل شهر باعث آب گرفتگی می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون افزود: کيفيت معابر شهری يکی از عوامل مؤثر بر کيفيت زندگی شهروندان و همچنين يکی از شاخص های رضايت از عملکرد محسوب می شود اما آسفالت خیابان ها و معابر در شهر کازرون وضعیت مطلوبی ندارد.

شرفی تصریح کرد: بهسازی معابر و تعویض جدول های مستهلک در خیابان هایی که عمر بالایی دارند، علاوه بر زیبایی شهری تسهیل شهروندان را در استفاده از خدمات دهی مناسب هموار می سازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با بیان این مطلب که خیابان ها مهندسی نیست، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک این مشکل حل گردد تا اصول مهندسی و شهرسازی بیش از پیش در خیابان ها به چشم آید.

شرفی در پاسخ به سوالی در رابطه با خروج مراکز نظامی از سطح شهر اظهار داشت: کار بسیج در واقع یک کار فرهنگی است که با عموم مردم سروکار دارد و مهمترین سرفصل فعالیتهای بسیج، ترویج فرهنگ انقلاب که همانا ترویج ارزشها و معارف متعالی الهی است که در کنار آن، خدمت خالصانه به خلق خدا هم می تواند عمده جهت گیریهای برنامه های بسیج باشد.

گفتنی است در این نشست مقرر شد برگزاری این نشست ها بصورت فصلی در دستور کار قرار گیرد که مسئولین بر تلاش برای به نمایش گذاشتن هر چه بهتر توانمندی های کارگروه تأکید نمودند.



ساخت خیابان های کازرون با اصول مهندسی مطابقت ندارد

ساخت خیابان های کازرون با اصول مهندسی مطابقت ندارد





/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: