يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۵:۱۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
مهندس علیپور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و عمران فارس:
نشست کارگروه عمران و معماری با حضور مهندس علیپور مسئول بسیج مهندسین فارس برگزار شد.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس،در ابتدای نشست مهندس محمد جعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن گزارش عملکرد کانون در حوزه عمران و معماری در سال همدلی و همزبانی اظهار داشت: پیشرفت ها و تکنولوژی های موجود در شهرهای توسعه یافته می تواند با بومی سازی و اشرافیت به موضوعات شهرسازی شرایط بسیار مناسبی در امر توسعه شهری را محقق نماید و لازمه آن کار و تلاش و روحیه جهادی می باشد.  

مسئول بسیج مهندسین کازرون افزود: بشر، به خصوص بشر امروز، نیاز به تصویر مثبت از آینده جهت خلق فردایی جدید دارد. پس آینده بسیار روشن است و ما می توانیم بر آن نفوذ داشته باشیم.

مهندس شفیعی سامان دهی، ارتقا و استفاده از ظرفیت علمی و عملی دانش آموختگان عمران و معماری شهرستان کازرون را در مدیریت شهری خواستار شد و افزود: برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با امور محاسبه، طراحی، نظارت و اجرا برای دانش آموختگان عمران و معماری و همچنین استفاده از ظرفیت و پتانسیل فنی مهندسان بومی در طراحی و اجرای پروژه های عمومی ساخت و ساز سطح شهر در اولویت برنامه کاری سال آینده می باشد.

در ادامه مهندس قاسم علیپور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و عمران فارس با بیان اینکه تداوم برگزاری نشست‌ها و جلسات کارگروه عمران و معماری می‌تواند در بهبود خدمات‌رسانی به عموم مردم مؤثر باشد، افزود: برگزاری نشست‌های این کارگروه لازم است با هدف کاهش فاصله مردم و مسئولان است تا موجب موفقیت مسئولان دستگاه‌ها در دستیابی به اهداف سازمانی شود.

مهندس علیپور بر همکاری علمی و مطالعاتی بین شهرداری و گروه های پژوهشی علمی بسیج مهندسین تأکید و اعلام نمودند که با برگزاری جلساتی از شورای شهر و شهردار دعوت شود تا آنها بتوانند تجربیات و مشاهدات داخلی و خارجی خود را جمع بندی و نتایج علمی حاصل از آن را در نشست های فصلی بررسی نمایند.
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و عمران فارس با تأکید به کاربردی بودن علم و پژوهش، مباحث مربوط به محیط زیست، حمل و نقل، توسعه و طراحی فضای سبز، نوآوری در خدمات شهری و طراحی مناسب پارک ها و المان های شهری را از اولویت های لازم و جزو محورهای فعالیت حوزه عمران و معماری سازمان بسیج مهندسین عمران فارس اعلام نمودند.

در ادامه اعضای کارگروه مسائل و مشکلات شهرستان را در حوزه عمران و شهرسازی بیان نمودند و در پایان از مهندسین بسیجی در راستای همکاری با کانون با لوح تقدیر و هدایا تقدیر و تشکر بعمل آمد.


تداوم برگزاری نشست‌های کارگروه عمران و معماری می‌تواند در بهبود خدمات‌رسانی به عموم مردم مؤثر باشد


تداوم برگزاری نشست‌های کارگروه عمران و معماری می‌تواند در بهبود خدمات‌رسانی به عموم مردم مؤثر باشد


تداوم برگزاری نشست‌های کارگروه عمران و معماری می‌تواند در بهبود خدمات‌رسانی به عموم مردم مؤثر باشد

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: