دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۸:۴۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون در پیامی عید نوروز و آغاز سال نو را به تمام مردم شریف ایران اسلامی خصوصاً جامعه بسیج مهندسین تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس،مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون در پیامی عید نوروز و آغاز سال نو را به تمام مردم شریف ایران اسلامی خصوصاً جامعه بسیج مهندسین تبریک و تهنیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

سپاس بی قیاس به درگاه کارساز چاره ساز که انسان را از خاک آفرید و از روح خودش در آن دمید تا اشرف مخلوقات گردد و در سایه عبادت و یاد خداوند به کمال و سعادت که همانا قرب الهی است، برسد. بار دیگر نوروز با تمام زیبائی هایش فرا می رسد و بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی می آید و بار دیگر طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می سازد. بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند. نوروز مظهر زیبایی های خلقت الهی، وحدت و عشق به هستی و حلقه پیوند بین فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام در تجدید دوباره دیدن ها و دیدارهاست چرا که اسلام دین نوشدن پی در پی و تحول الهی احوال و زلال شدن قلوب است و دین صله ارحام و احترام به بزرگان و والدین و نوروز، روز نوشدن و تازه کردن دیدارها و نزدیک شدن دل ها و جان هاست و فرصتی برای تعالی و رسیدن به کمال انسان هاست. خداوند منان را شاکرم در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی در سایه سار هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، سال پیروزی ها و ظفرمندی های ارزنده برای ملت ایران بوده است و گام های بلندی در راستای توسعه و تعالی میهن اسلامی مان برداشته شد، سالی سرشار از اقتدار که به پشتوانه حضور شکوهمند ملت در صحنه های پرشکوه انقلاب اسلامی و خلق حماسه 22 بهمن ماه و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به روند عزت و اعتبار ایرانیان تداوم بخشید و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خوار و ناامید ساخت. امید است به یاری خداوند سبحان، سال اقتصادمقاومتی، سال تداوم توفیق ها، سربلندی ها و حماسه آفرینی ها، پیشرفت ها، ثمرنشینی تلاش های همه جانبه ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم مؤمن، متدین، مهمان نواز، قدرشناس، ولایت مدار، همیشه در صحنه استان فارس باشد.

اینجانب این عید باستانی نوروز و بین المللی که روز آماده شدن برای تحقق حاکمیت الهی بر جهان است، را به محضر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی و میهن عزیز ایران بویژه به خانواده های عزتمند و سرافراز شهیدان، ایثارگران، جانبازان و اعضای جامعه بسیج مهندسین تبریک و تهنیت و شادباش می گویم و از خدای سبحان برای همه عزیزان پیروزی، سربلندی، سعادت و سلامت مسئلت دارم.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: