جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۵۵:۵۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن
به همت بسیج جامعه زنان و حوزه خواهران فاطمه الزهرا(س)، جشن میلاد کوثر به همراه برنامه های متنوع در باغ ملی جهرم، برگزار شد.
به گزارش تنویر جهرم، به همت بسیج جامعه‌ی زنان و بسیجیان حوزه فاطمه الزهرا(س) سپاه جهرم، جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور جمعی از بانوان، بسیجیان و تنی چند از مسئولین شهرستان، در باغ ملی جهرم برگزار شد.

اسدیان مسئول بسیج جامعه زنان جهرم، در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با هدف تجلیل از مقام شامخ مادران و در یک محیط عمومی با حضور عامه مردم برگزار شد.

وی با اشاره به مقام مادی و معنوی ام الائمه حضرت زهرا(س)، ایشان را اسوه‌ی صبر و استقامت و ولایتمداری معرفی و لازمه‌ی سعادت همه اقشار جامعه بالاخص مادران با ایمان و زحمت کش را الگو گیری از زندگی پاک و سخنان گهربار حضرت صدیقه‌ی طاهره دانست.

مسئول بسیج جامعه زنان جهرم، تصریح کرد: در سالی که ابتدا و انتهای آن با میلاد موفور السرور سرور زنان عالم، شروع و تمام می گردد، برنامه های متعددی با توجه به سیره‌ی رفتاری و زندگانی آن حضرت برای آموزش و یادآوری به زنان و بسیجیان، توسط بسیج جامعه‌ی زنان شهرستان و همچنین حوزه‌ی مقاومت فاطمه الزهرا(س) و پایگاههای زیر مجموعه تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری از سبک زندگی اسلامی، بهترین نمونه‌ی این نوع زندگی را زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) معرفی نمود.

اسدیان با تشکر از همکاری نهادهای مختلف شهرستان در برگزاری این مراسم باشکوه، ضمن تقدیر از حضور بانوان گرانقدر در این مراسم، بیان داشت: برنامه های متنوع از قبیل برپائی ایستگاه نقاشی، چادر سلامت، ایستگاه بلوتوث و تفأل به سیره‌ی شهدا، نمایشگاه کتاب و ایستگاه پذیرائی از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

وی افزود: مولودی خوانی توسط مداحان برجسته شهرستان، سخنرانی، و اجرای برنامه های شاد به همراه برگزاری مسابقه و اهداء جوایز از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.
  
نام:
ایمیل:
* نظر: