کد خبر: ۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۷
مسئول بسیج جامعه زنان لامرد خبر داد
مسئول بسیج جامعه زنان لامرد از برگزاری 40 برنامه متنوع از آغاز هفته زن در سطح این شهرستان خبر داد.

سیما قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: هدف از اجرا و برگزاری برنامه امسال در هفته زن گسترش سیره فاطمی و معرفی سیره‌های آن است.

وی افزود: تاکید بر اهمیت جامعه زنان، ترویج فرهنگ ولایت‌مداری حضرت زهرا (س) از دیگر اهداف برنامه‌هایی است که در هفته زن برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد از برگزاری بیش از 40 برنامه در هفته زن خبر داد و گفت: از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در طول این ایام برگزار می‌شود، همایش نقش زنان در حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، کارگاه آموزشی روابط همسران، مسابقه حضوری 40 حدیث از حضرت زهرا (س)، کارگاه آموزشی چگونگی نحوه رفتار با دختران، همایش تحکیم بنیان خانواده، برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، اجرای مسابقه پیامکی بهترین پیامک به مادر است.

قادری‌، در همین زمینه ادامه داد: از دیگر برنامه‌هایی که در سطح بخش‌های شهرستان لامرد نیز برگزار می‌شود تجلیل از مادران شهدا و مادران حلقه‌های شجره طیبه صالحین، همایش حریم ریجانه، برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر، نشست تخصصی حجاب از دیدگاه حضرت زهرا (س) و انتشار نشریه دور گوهربنا و تفسیر سوره کوثر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شش کمیته به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم و جشن‌های هفته زن تشکیل شده است و علاوه بر آن برنامه‌ها به صورت متمرکز نیز در سطح پایگاه‌های مقاومت خواهران برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: