جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۵۱:۲۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
روابط عمومی سپاه جهرم خبر داد:
همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع)، برنامه های بسیج سال 1395 قسمتهای مختلف نمایندگی ولی فقیه، به شعبه های زیر مجموعه در حوزه های مقاومت، ابلاغ شد.
به گزارش تنویر جهرم، همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع)، برنامه های بسیج سال 1395 قسمتهای مختلف نمایندگی ولی فقیه، به شعبه های زیر مجموعه در حوزه های مقاومت محلات وکانونها، با حضور مدیران عقیدتی نظارت و مسئولین شعبه های مختلف نمایندگی در حوزه های مقاومت بسیج سپاه جهرم ابلاغ شد. 

حجه الاسلام قهرمانی در ابتدای این برنامه، با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن، سالروز شهادت آن امام همام، زندگی سراسر مبارزه‌ی آن حضرت را بهترین الگو و سرمشق شیعیان در دوران کنونی برشمرد.

وی با بیان اهمیت و توصیه به قرائت زیارت جامعه‌ی کبیره که به عنوان یکی از بزرگترین اثرات معنوی به جا مانده از آن امام معصوم (ع) است، بهره گیری از این شناسنامه‌ و معرفی نامه‌ی سلسله معصومین علیهم السلام را بر هر فرد شیعی لازم دانست.

حجه الاسلام قهرمانی در ادامه با معرفی مسئولین قسمتهای مختلف نمایندگی در ناحیه، شرح وظایف آنها و شعبه های زیرمجموعه در حوزه را بیان و اهمیت دادن به اجرای برنامه ها و هماهنگی و همکاری با فرماندهی و اعضای شورای حوزه، در جهت برگزاری هرچه با کیفیت تر برنامه ها را، خواستار شد.

گفتنی است در ادامه برنامه مسئولین قسمتهای روابط عمومی و تبلیغات، تأیید محتوا، سیاسی، نظارت و تأیید صلاحیت و عقیدتی سیاسی، شعبه های زیر مجموعه‌ی خود در حوزه را توجیه، و دفترچه ابلاغ برنامه سال را به ایشان تحویل دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر: