جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۴۷:۳۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
گزارش:
در حاشیه مراسم مسابقه‌ای باعنوان طرح و ساخت گذر قوام الدین شیرازی در جوار باغ عفیف¬آباد برگزار شد.

بسیج مهندسین فارس،چهارم اردیبهشت ماه 95 سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس با برپایی مراسم گرامیداشت از جامعه تلاشگر معماری تجلیل کرد.

 در این مراسم که با حضور اعضای هیات رئیسه، نماینده مجلس، پیشکسوتان و برگزیدگان معماری و اعضای سازمان برپا شد، با برپایی ویژه برنامه هایی فرارسیدن روز معمار گرامی داشته شد.         

مهندس پور اسدی رئیس سازمان نظام مهندسی با تبریک روز مهندس گفت: معماران آرامش و امنیت را به مردم هدیه می کنند و باید با آگاهی و شناخت فرهنگی, امید و امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند.

مهندس رجبی نماینده مردم در سخنان خود با تاکید بر حمایت از نظام مهندسی افزود: باید از حقوق خود دفاع نماییم و در صورتیکه در عصر حاضر شهرداری ها نظام مهندسی را در مقابل خود و وزارت راه و شهرسازی سازمان را واحد فرودست خود می داند و در این فضا ما به دنبال این هستیم که نظام مهندسی را حفظ و نگهداری کنیم.

در ادامه این مراسم از برگزار کنندگان اولین همایش ملی شهرسازی و معماری ایرانی اسلامی ، دبیر علمی همایش سرکار خانم دکتر طاهره نصر و دبیر اجرایی همایش جناب آقای دکتر امیر حسین جمشیدی تجلیل شد.

در ادامه مهندس محمدرضا آگاه از پیشکسوتان معماری شیراز سخنانی در رابطه با تاکید بر ضرورت تفکیک نظارت معماری از نظارت سازه ارائه نمودندو همچنین دکتر کاظم معمارضیاء دیگر پیشکسوت معماری در مورد چالش های معماری امروز و داشتن نظام معماری در ایران صحبت کردند.

در این مراسم از سه نفر اعضای فعال گروه تخصصی معماری مهندس اسماعیل احمدی، مهندس عبدالوهاب زنگنه و مهندس مهدی پیروی تجلیل شد

در حاشیه مراسم مسابقه‌ای باعنوان طرح و ساخت گذر قوام الدین شیرازی در جوار باغ عفیف­آباد برگزار شد..

 

گزارشی از مهندس ندا حقیقی کارشناس معماری

 

نام:
ایمیل:
* نظر: