کد خبر: ۸۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
در هفته عقیدتی سیاسی صورت گرفت:
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید ،همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ،مراسم روز بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری با حضور فرمانده سپاه اقلید،امام جمعه شهرستان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ،پایوران و سربازان ، بسیجیان در نمازخانه شهدای پاسدار، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید ،همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ،مراسم  روز بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری  با حضور فرمانده سپاه اقلید،امام جمعه شهرستان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ،پایوران و سربازان ، بسیجیان در نمازخانه شهدای پاسدار، برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار موسی زارعی فرمانده سپاه اقلید سخنانی در خصوص شهید مطهری بیان نمودند.

 در ادامه برادر شیخ محسنی یکی از مربیان عقیدتی و سیاسی به نقش شهید مطهری پرداختند و گفتند: ایشان در انقلاب فرهنگی و انقلاب اسلامی نفش بسزایی داشتند و با هوشمندی و مهارت و تبحر در علوم اسلامی و فلسفه اسلامی توانستند در زمانی که اسلام و ارزش های اسلامی توسط شرق و غرب مور حمله و هجوم قرار گرفته بود با مهارت خاص مبارزه کنند.

ایشان در ادامه خاطر نشان کردند: شهید مطهری با چند گروه روبه رو بود کسانی که تحت تاثیر شرق و افکار سوسیالیستی و مارکسیستی قرار گرفته بودند و از همه خطرناک تر با گروهی که تفکر التقاطی داشتند و کمتر کسی توانایی درک این دقت و ریزبینی را داشت.

برادر شیخ محسنی تصریح کرد:  استاد شهید با تمام قوا در میدان های گوناگون حوزه علمیه،و به خصوص دانشگاه ها و مجامع عمومی  وارد میدان شدندو شبهات آنها را با سخنرانی و با نوشته ها پاسخ دادند.

در ادامه امام جمعه شهرستان اقلید سخنانی در مورد شخصیت بزرگوار این استاد شهید ارائه کردند .

 در پایان از مربیان عقیدتی سیاسی،تعلیم و تربیت و ........ با اهدا لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.


 

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: