جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۱۳:۱۷
کد خبر: ۸۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با اشاره به موفقیت‌هایی که شهید مطهری در طول زندگی خود به دست آورده بود، گفت: ارتباط و انس با خداوند از اصلی ترین موفقیت های شهید مطهری بود که او را چهره‌ای ماندگار کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان، غلامرضا حسن پور، رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به روز شهادت شهید مطهری و سیره زندگی این بزرگوار اظهار داشت:یکی از اصلی‌ترین موفقیت‌های شهید مطهری ارتباط و انس او با خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود که او را چهره‌ای ماندگار کرد.
وی ادامه داد: معلم شهید، استاد مطهری الگویی است برای همه پرچم داران تعلیم و تربیت در اقشار و سطوح مختلف اجتماعی که همه باید از ایشان الگو برداری کنیم.
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با عنوان اینکه شهید مطهری در زمینه اقتصاد و کسب و کار هم تالیفات گسترده ای را انجام داده افزود: بسیاری از تالیفات این بزرگوار که در زمینه اقتصادی و کسب و کار نوشته شده می تواند برای اصناف و کسبه بسیار مفید واقع شده که انشاالله در مباحث اصناف و بازار از آنها بهره بیشتری را خواهیم گرفت.
حسن پور با عنوان اینکه بحث تعلیم و تربیت از مهمترین و زیر بنایی ترین بسترهای اصلاح جامعه است، بیان داشت: یکی از ارکان آموزش اصناف که با عنوان فقه بازار در حال اجرایی شدن است اساتید و معلمان این طرح می باشند که باید نسبت به احکام شرعی آگاهی کامل داشته و از طرف دیگر در رابطه با هنر کلاس‌داری نیز تبحر لازم را نیز داشته باشند و از روشهای نوین کلاس داری استفاده کنند.
وی با توجه به حضور معلمان در حلقه‌های صالحین اصناف عنوان کرد: در حلقه های صالحین اصناف و بازار از حضور معلمین و فرهنگیان عزیز بهره مند هستیم که در اینجا از همه عزیزان و اساتید محترم دوره های فقه و بازار کمال تشکر را داریم و برایشان آرزوی موفقیت و سلامتی روز افزون داریم.
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازیاریان کشور در پایان خاطر نشان کرد: از معلمین و فرهنگیان عزیز درخواست می کنیم جهت حضور در مجتمع های تجاری و پاساژها و عضویت در شورای فرهنگی مراکز تجاری برادران بسیجی اصناف را در امر گسترش فرهنگ ناب محمدی در بین کسبه محترم یاری دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: