کد خبر: ۸۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
امام جمعه شهرستان استهبان:

امام جمعه شهرستان استهبان:

باید در سپاه اعتقاد به ولایت فقیه سرلوحه کار قرار گیرد

امام جمعه شهرستان استهبان:باید در سپاه اعتقاد به ولایت فقیه سرلوحه کار قرار گیرد،بحث حلقه های صالحین با قوت و جدیت پیگیری شود و مسائل عقیدتی سیاسی بیشتر نهادینه شود زیرا سیاست هم جزء دین ماست.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان کارکنان این ناحیه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی به دیدار امام جمعه این شهرستان رفتند.

حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان استهبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی گفت:در یک کلمه اگر بخواهیم سپاه را معنا کنیم هیچ چیز از آن به غیر از همین مسائل معنوی و عقیدتی بیرون نمی آید،حقیقت این است که سپاه از همان اول با عقیده و ایمان شکل گرفت و باید در همان مسیر هم حرکت کند.

وی بیان داشت:همه حرکات بر اساس عقیده و ایمان استوار است برای مثال همه ما انسان ها جان خود را دوست داریم و سعی در حفظ آن داریم اما چه می شود که می بینیم در برهه ای از زمان مثل دوران دفاع مقدس یا الان در سوریه جان خود را بر کف دست گذاشته و آن را تقدیم می کنیم این به خاطر عقیده است.

خاوری گفت:نقطه قوت سپاه به اعتقادات و حمایت از ولایت فقیه است و این نقطه قوت باید تقویت شود.بنده گاهأ فکر می کنم نکند خدای ناکرده معنویت سپاه کم گردد اما وقتی که این شهدای سپاه را می بینیم که در مناطق مرزی مثل سراوان و در سوریه جان خود را تقدیم اسلام می کنند دلمم قرص می شود و می فهمم که نه از معنویت پاسداران کم نشده بلکه این معنویت قوی تر هم شده و در مسیر انقلاب و ولایت فقیه در حال حرکت است.

امام جمعه شهرستان استهبان گفت:این سخن امام(ره) که می فرمایند((اگر سپاه نبود کشور هم نبود)) یک حرف بی حساب و کتاب نبود زیرا که نهادهای زیادی در کشور در حال خدمت بودند اما وقتی امام این جمله را متوجه سپاه می فرمایند،این سخن مغز دارد و شاکله اصلی سپاه را مشخص می سازد.

وی بیان داشت:باید در سپاه اعتقاد به ولایت فقیه سرلوحه کار قرار گیرد،در سپاه بحث حلقه های صالحین با قوت و جدیت پیگیری شود و مسائل عقیدتی سیاسی بیشتر نهادینه شود زیرا سیاست هم جزء دین ماست .

وی در پایان گفت:بنده به عنوان یک طلبه در خدمت سپاه هستم و هرکاری از دستم بر می آید بخصوص در بحث مسائل فرهنگی بسیج و حلقه های صالحین و بسیج دانش آموزی آماده خدمتگزاری هستم.

نام:
ایمیل:
* نظر: