کد خبر: ۸۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
در تاریخ 95/2/7

به گزارش بسیج کارگری، سروان پاسدار عبدالرضا زمانی بعدازظهر  سه شنبه هفتم اردیبهشت نود و پنج در جمع خبرنگاران با تبریک هفته کارگر و بسیج کارگری اظهار داشت: اعزام جمعی از منتخبان جامعه کارگری این استان برای دیدار با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، دیدار کارگران بسیجی با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، برگزاری همایش بزرگ کارگران جهادگران عرصه کار و تولید و تجلیل از کارگران بسیجی، برگزاری جلسه حلقه های صالحین و سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بخشی از برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته بسیج کارگری است.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، حضور گسترده بسیجیان در آیین عبادی نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی، فضاسازی و نصب برنوشته و عکس شهدا در محوطه کارخانه ها و غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.

زمانی افزود: علاوه بر آن برنامه هایی شامل اهدای خون با حضور گسترده بسیجیان در پایگاه سازمان انتقال خون شیراز، عیادت از کارگران بیمار بستری در بیمارستان ها نیز در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: همایش سرگروه های صالحین، مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارگر، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، اردوی بازدید از واحد های صنعتی از سوی دانش آموزان برای آشنایی با توانمندی های داخلی و حمایت از تولید ملی و مصرف کالای داخلی و مشاوره رایگان برای ارتقای مهارت های شغلی ازجمله برنامه های دیگر هفته بسیج کارگری در شیراز است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه ناحیه بقیة الله شیراز با قدردانی از تمام اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر و بسیج کارگری گفت: این برنامه ها به همت سازمان بسیج کارگری سپاه فجر، پایگاه های بسیج و حوزه بسیج کارگری، تشکل های کارگری و نیز کمیته کارگری، کارفرمایی و تعاون گران در قالب ستاد گرامیداشت هفته کارگر و بسیج کارگری برگزار می شود.

زمانی در ادامه اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه اقدام و عمل برای تحقق اقتصاد مقاومتی را راهبرد اصلی امسال بسیج کارگری اعلام کرد و گفت: امروز بسیج وظیفه بزرگی را بر عهده دارد که همان کمک به انجام اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه کارگر بسیجی پیشتاز در عرصه کار و تولید و اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: کارگران به عنوان نیروهای محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه ای در این عرصه دارند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه ناحیه بقیة الله شیراز تصریح کرد: امسال برنامه های ویژه ای در این بخش در سطح واحدهای تولیدی صنعتی برگزار خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که  نهم اردیبهشت ماه سالروز تشییع نمادین پیکر سردار شهید عبدالحسین برونسی به عنوان روز بسیج کارگری و روز 11 اردیبهشت نیز به عنوان روز جهانی کارگر نام گذاری  شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: