کد خبر: ۸۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
به مناسبت هفته معلم حوزه سه حضرت رقیه (س)ناحیه بقیه الله سپاه فجر ازمدیر و کادر آموزشی مدرسه ی راضیه سلام الله علیها به دلیل فعالیت فرهنگی در خور و شایسته ی دانش آموزان تقدیر بعمل آورد.

تقدیر از مدیر و کادر آموزشی هنرستان کارو دانش راضیه سلام الله علیهاتقدیر از مدیر و کادر آموزشی هنرستان کارو دانش راضیه سلام الله علیها

به گزارشپیام زینب،به مناسبت هفته معلم حوزه سه حضرت رقیه (س)ناحیه بقیه الله سپاه فجر ازمدیر و کادر آموزشی مدرسه ی راضیه سلام الله علیها به دلیل فعالیت فرهنگی در خور و شایسته ی دانش آموزان تقدیر بعمل آوردو مناسب دیدیم که از این کادر آموزشی ، به عنوان فعال فرهنگی موفق گزارشی تهیه شود و در اختیار شما قرار گیرد.

رمز موفقیت هنرستان را کادر آموزشی خوب و دلسوز میدانم

پرونده مدیر آموزشگاه ،برقراری ارتباط مفید و موثر با دانش آموزان را از جمله الزامات یک مدرسه ی خوب و موفق میداند، از نظر ایشان کادر آموزشی هنرستان ،با ارتباط دوستانه و تدریس دلسوزانه ،موفقیت علمی و عملی دانش آموزان را فراهم می کنند.

دانش آموزان حوصله گوش دادن به سخنرانی های بلند مدت ندارند

معاون پرورشی هنرستان راضیه (س) افزود: دانش آموزان حوصله گوش دادن به سخنرانی های بلند مدت در هر زمینه ای ندارند و زود خسته میشوند به همین دلیل برای انجام کارهای فرهنگی باید از راههای مختلفی برای تاثیر گذاری استفاده کرد .از جمله کارهایی که در هنرستان انجام میشوند عبارتند از :سروده های انقلابی درزنگ تفریح ، پخش کلیپ های اساتید بزرگ و برجسته ،تبدیل یکی از اتاق ها به کافه کتاب و بحث و گفتگوی دانش
آموزان در مورد یکی از کتاب ها ،که در اوقات استراحت از این برنامه ها استفاده میشود.

کسی که کارآفرین باشد به خود باوری میرسد

مدیر هنرستان حمایت از دانش آموزان ،در زمینه های تخصصی هرکدام را لازمه ی کار خود دانستند. ایشان بر این اعتقاد هستند ،"کسی که کار آفرین باشد به خود باوری میرسد "وکسی که به خود باوری برسد بسیاری از اشتباهات اجتماعی و فرهنگی را انجام نمیدهد. به همین علت ایشان کارگاه تولیدی برای دانش آموزان درهمان هنرستان تهیه کرده اند که به صورت فصلی اختیار دانش آموزان رشته های مختلف قرار میگیرد.و در نهایت تولیدات در نمایشگاهی جمع آوری و به فروش میرسد .

دانش آموزان به شهدا و مهدویت کشش بسیاری دارند

فرازمند نیا معاون پرورشی افزود:دانش آموزان به شهدا و مهدویت کشش خاصی دارند به طوری که در زمان نام نویسی راهیان نور به سرعت لیست ها تکمیل میشوند و این کشش خاص را مرهون زحمات راوی و خادم الشهدایی میداند که به صورت هفتگی به مدرسه می آیند و برای دانش آموزان صحبت میکنند.

هنرستان را مرکز دنیا میدانم .

مدیر هنرستان طبق فرمایش مقام معظم رهبری که میفرمایند :هر جای جمهوری اسلامی که هستید بدانید همان جا مرکز دنیاست و همه ی کار ها به همان جا ختم میشود .همه ی سعی و تلاش خود را برای موفقیت دانش آموزان ،جامعه انجام میدهد چرا که هنرستان خود را مرکز دنیا میداند.


انتها/
برچسب ها: تقدیر ، حوزه ، سه ، حضرت ، رقیه ، سلام ، الله ، مدیر ، کادر ، آموزشی
نام:
ایمیل:
* نظر: