گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۸۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
حوزه شهید فهمیده بیرم
مراسم دومین سالگرد دو شهید گمنام بخش بیرم ،شب گذشته با همت ستاد مردمی در تپه نور الشهدا این شهر برگزار شد
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در بیرم، روز دوشنبه 13اردیبهشت 95 دومین سالگرد شهدای گمنام شهربیرم ،با همت ستادمردمی در تپه نور الشهدا این شهر برگزار شد.
این مراسم با حضور امام جمعه محترم ،رییس سازمان تبلیغات اسلامی ،جانشین فرماندهی سپاه لارستان ،شهردار،رییس و اعضای شورای اسلامی و بسیجیان و مردم ولایت مدار شهربیرم برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه محترم بیرم گفت: شهدا کسانی هستند که همه هستی خود را کنار گذاشتند و عزیزترین داشته ها و حتی جان خود را در راه نظام مقدس جمهوري اسلامي و کشور عزیزشان اهدا کردند. این شهیدان گمنام نیز که در این شهر ما هستند، الگویی برای خانواده های ما است و و انشاالله بتوانیم رهرو اين عزیزان بزرگوار باشیم

وی افزود: این عزیزان را به عنوان الگو قرار دهیم تا همیشه سرافراز و پایدار باشیم و بتوانیم با همت بلندی که در نزد همه مسئولين وكاركنان عزيز وبزرگواروجود دارد گامی را در تحقق نظام جمهوری اسلامی برداریم، سپس در این مراسم که درشان و منزلت مقام حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) و شهدای عزیز گمنام بود،مدیحه سرایی و نوحه خوانی توسط مداحان اهل بیت برگزار گردید.



انتهای خبر / 224224.7
نوروزی
نام:
ایمیل:
* نظر: