کد خبر: ۸۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
فرمانده سپاه ناحیه استهبان:








فرمانده سپاه ناحیه استهبان:

عده ای گزافه گو خیال می کنند مردم با آنان هستند،نه خیر مردم با انقلاب هستند

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان مراسم اربعین شهادت شهید سردار حاج محسن الهی در روستای ماهفرغان برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ پاسدار محمدعلی شیبانی فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:آمریکای جنایتکار امروز داعش را مسلح کرده و به جان مسلمین انداخته است،اما خودشان در آن طرف دنیا در کمال امنیت زندگی می کنند.امروز ما با کمال افتخار در سوریه جلو زیاده خواهی آنان ایستاده ایم و امروز اربعین شهید بزرگواری است که خانواده این عزیز در همان روز اول گفتند به ما تسلیت نگویید بلکه به ما تبریک بگویید،تبریک به خاطر اینکه ما عزیزمان را در راه اسلام تقدیم کردیم.

وی بیان کرد:من متاسفم برای افرادی که فرمایشات حضرت آقا را نادیده می گیرند زیرا ایشان بر همه ولایت دارند،ایشان نه تنها رهبر ما ایرانیان هستند بلکه رهبر جهان اسلام هستند،کشورهای خارجی حساب ویژه ای بر روی رهبر معظم انقلاب باز کرده اند اما عده ای در داخل حرف هایی نادرست می زنند و خیال می کنند مردم با آنها هستند نه خیر، مردم با انقلاب هستند مردم به خاطر اسلام انقلاب کردند من متاسفم برای افرادی که می گویند با رهبری هستیم اما این حرفشان در عمل دیده نمی شود زیرا بر عکس مقام معظم رهبری عمل می کنند.

وی بیان داشت:انقلاب دارد مسیر خود را به خوبی طی می کند و زمانی از حضرت آقا پرسیدند که مسیر انقلاب دچار ایراد و اشکال شده،ایشان فرمودند من هم زمانی در این فکر بودم و این سوال را از حضرت امام پرسیدم و امام فرمودند انقلاب مسیر خود را تا دادن پرچم به دست امام زمان(عج) طی خواهد کرد حال در این بین عده ای به دلایلی از قطار انقلاب پیاده می شوند و به بیراهه می روند .

شیبانی:عزیزانی که در این یادواره شرکت کرده اید این یک توفیق است قدر خود را بدانید،حاج محسن ها جان شیرین خود را دادند تا ما در امنیت و آسایش باشیم جان خود را دادند تا ناموس ما محفوظ بماند و جان خود را دادند تا اسلام زنده بماند.

فرمانده سپاه استهبان گفت::عزیزان در روز سیزده بدری که ما در کمال آسایش و امنیت با خاانواده خود در حال گشت و گذار بودیم حاج محسن غسل شهادت کردند و در همان عصر سیزده بدر به شهادت رسیدند و راه این شهید بزرگوار ادامه دارد،امروز ما برای اعزام به سوریه مراجعات فراوان دارنم اما محدودیت هایی هم وجود دارد.

وی در پایان گفت: ما امروز باید فرمایشات حضرت آقا را خوب دقت کنیم که فرمودند امروز سوریه خط مقدم ما است و ما اجازه نخواهیم داد دشمنان کوچکترین بی احترامی و بی حرمتی به قبور ائمه بزرگوار ما داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: