جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۰۲:۴۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن Printer Share کلیه فایل‌های درون گوشی آیفون را به صورت مستقیم به پرینتر ارسال کنید.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازدریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما با استفاده از نرم افزار Printer Share می توانید پروسه سخت و وقت گیر انتقال مطالب و عکس‌ها بر روی کامپیوتر و سپس پرینت از آن جا را به راحتی دور بزنید و کارتان  را راحت کنید.

آیفون پرینت می گیرد + آموزش


آموزش پرینت گرفتن با Printer Share در آیفون :

روال کار به این صورت است که ابتدا نرم‌افزار مدیریت پرینتر را بر روی کامپیوتر نصب می کنید و سپس آيفونتان را به کامپیوتر متصل کرده و در آخر به راحتی فایل ارسال شده را چاپ کنید.

آیفون پرینت می گیرد + آموزش

اگر پرینتر شما از ارتباط بی‌سیم پشتیبانی می‌کند تنها کافی است با نصب اپلیکیشن PrinterShare و انجام جستجو، به پرینتر مورد نظر متصل شوید و فایل‌های خود را به آسانی هرچه تمام‌تر برای پرینت ارسال کنید.

اما اگر از پرینتر‌های با سیم استفاده می کنید ، ابتدا نرم افزار PrinteShare را برای کامپیوتر دانلود و نصب کنید و سپس اقدام به پرینت به صورت بی سیم بکنید . برای این کار ابتدا باید یک کلاینت روی کامپیوتر بسازید و سپس توسط نرم‌افزار آن کلاینت شناسایی شود . 

نام:
ایمیل:
* نظر: