جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۳۵:۰۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم در گفتگو با خبرنگار تنویر:
محسن جهانگیر گفت: نمایشگاه های مختلف و متنوع، برپایی یادواره، دیدار با خانواده شهدا و . . . در ایام میلاد امام زمان(عج) و سوم خرداد ماه برگزار خواهد شد.
محسن جهانگیر مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم در مصاحبه با تنویر ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع)، روز جوان و میلاد آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و همچنین گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر از اجرای بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی در این ایام خبر داد.

جهانگیر اظهار داشت: برپایی نمایشگاه آثار شهدا و کتاب فصل بسیج، نمایشگاه بصیرت، تهاجم فرهنگی و ماهواره و نمایشگاه عکس و خاطرات جبهه و جنگ، در این ایام جهت بازدید عموم برپا خواهد شد.

وی ضمن یادآوری حماسه سازی رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس افزود: دیدار با خانواده شهداء، تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان ایثار و شهادت، پخش نماهنگ و اجرای موزیک رزم نوازان به صورت زنده از جمله برنامه های دیگر این ایام می باشد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در منطقه خفر با سخنرانی حجت الاسلام حدائق خبر داد و بیان نمود: برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای صبحگاه مشترک، نور افشانی، شرکت در نماز جمعه و ارسال پیامک با موضوعات مختلف نیز از برنامه های این روز می باشد.

جهانگیر افزود: برنامه جشنواره برترین های صالحین و افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی امام امیر المِؤمنین(ع) سپاه جهرم با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس سردار دکتر غلامحسین غیب پرور برگزار خواهد شد.

در پایان وی خاطر نشان کرد: برنامه های متنوع فرهنگی در این ایام با مشارکت حوزه ها و پایگاه های مقاومت و همچنین حضور بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: