شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۴:۴۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم:
حجه الاسلام قهرمانی خاطر نشان کرد: به نظر می رسد دیدار اخیر فائزه هاشمی با سران بهائیت در راستای طرح آمریکایی است و مقدمه ای برای به جریان انداختن پرونده دروغین و ساختگی نقض حقوق بشر در ایران.
حجت الاسلام قهرمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم در گفتگو با خبرنگار تنویر ضمن محکوم نمودن دیدار اخیر فائزه هاشمی با جمعی از بهائیان اظهار نمود:دیداری که اخیراً وی با برخی از سران بهائیت داشته موجب اعتراض بسیاری از بزرگان حوزوی، کشوری و لشکری گردیده به نحوی که آیت الله مکارم شیرازی به عنوان یک مجتهد و مرجع تقلید بصیر و انقلابی فرمودند:"به سهم خود این کار را شدیداً محکوم می کنم و این جرم قابل تعقیب است زیرا تقویت دشمنان اسلام و دشمنان نظام از نظر شرعی جرم حساب می شود".

قهرمانی با توجه به کفر و نجاست بهائیت و نقش جاسوسی و نوکری آنها با اجانب و بیگانگان و فعالیتهای ضد دینی و ضد امنیتی که بعضاً انجام می دهند بیان داشت: شکی در جرم دیدار و ملاقات با آنها وجود نخواهد داشت.

وی افزود: بنا به فرمایش خداوند متعال:"یا ایها الذین آمنوا لا تتخذوا عدوی و عدوکم اولیاء تلقون الیهم بالموده و قد کفروا بما جاءکم من الحق ... و من یفعله منکم فقد ضل سواء السبیل" ممتحنه 1 (ای مؤمنین دشمنان من و خودتان را به عنوان دوست انتخاب نکنید، شما اظهار دوستی با آنها می کنید در حالیکه آنها به آن چیزی که بر شما نازل شده، کفر می ورزند . . . و کسی که این کار را انجام دهد از راه راست منحرف شده است.)

حجت الاسلام قهرمانی گفت: فائزه هاشمی منحرف شده است و این عمل پستش آنچنان قبیح بود که اعتراض پدرشان را به دنبال داشت و آقای هاشمی رفسنجانی هم گفت:"فائزه اشتباه بدی کرده و باید آنرا تصحیح و جبران کند."

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فائزه هاشمی با جسارت تمام پاسخ معترضین را داد و گفت:" از دیدار با بهائیها پشیمان نیستم، خطایی نکردم، دیدار معمولی با یک دوست بود، موضعم نسبت به بهائیها حقوق بشریست."

قهرمانی با اشاره به جوابیه فائزه هاشمی تصریح کرد: دیدار وی با بهائیت صرف یک دیدار صمیمی، دوستانه و اتفاقی نمی تواند باشد بلکه یک برنامه با حساب و کتاب و طراحی شده از سوی آمریکاییها است.

وی تاکید کرد: امریکا قائل به این است؛ چون حقوق بهائیت و همجنس بازان در ایران به رسمیت شناخته نمی شود پس ایران ناقض حقوق بشر است و از طرفی نیز چون از گروه های مقاومت در منطقه دفاع و حمایت می کند پس حامی تروریسم بین المللی است.

حجت الاسلام قهرمانی در پایان بیان داشت: به نظر می رسد دیدار اخیر فائزه هاشمی با سران بهائیت در راستای طرح آمریکاییست و مقدمه ای برای به جریان انداختن پرونده دروغین و ساختگی نقض حقوق بشر ایران است.


نام:
ایمیل:
* نظر: