جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۱۳:۰۳
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
شعبان المعظم، ماه درخشش اعیاد بزرگ اسلامی است که به نیمه شعبان منتهی می شود، روزی که میلاد ابرمردی از سلاله پیامبر (ص) با حضورش خوبی ها را معنا می بخشد.

مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون بمناسبت فرارسيدن میلاد باسعادت امام زمان (عج)پيام تبریکي صادر كرد.

 متن این پیام بدین شرح است:

پانزدهم شعبان سالروز ولادت با سعادت و پر برکت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، یگانه منجی عالم بشریت، خاتم الاوصیا و مفخر الاولیاء، حضرت حجت بن الحسن العسکری مهدی موعود (عج) را به تمامی منتظران حضرتش علی الخصوص جامعه مهندسین تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

شعبان المعظم، ماه درخشش اعیاد بزرگ اسلامی است که به نیمه شعبان منتهی می شود، روزی که میلاد ابرمردی از سلاله پیامبر (ص) با حضورش خوبی ها را معنا می بخشد و طعم شیرین عدالت را به جهانیان خواهد چشانید. از ضرورت های مهم امروز، تقویت باور به مهدویت است، مهدویت وعده امیدبخش الهی است و باید کوشید تا ایمانمان به صدق وعده های پروردگار که بسیاری از آنها را در دوران انقلاب اسلامی مشاهده کردیم، تقویت شود. باید قبل از قیام حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف او را شناخت و از او پیروی کرد. اطاعت، اساس نزدیکی و قرب است؛ چه در مورد خداوند و چه در خصوص پیامبر صلی الله علیه و آله و امامان معصوم علیهم السلام. اطاعت آگاهانه به این است که فرد در برابروامر و فرمان های خدا و پیشوایان دینی، تسلیم محض باشد. تا معرفت و شناخت حاصل نشود، محبت و عشقی نخواهد بود و بر اساس عشق و محبت است که اطاعت و فرمانبرداری مطرح می شود. امام زمان (عج) امام زمانه است، امام همه انسان ها در همه ابعاد زندگی است، امام وار زندگی کردن وظیفه ای همگانی است، به او باید اقتدا کرد تا به مقصد رسید و به کمال دست یافت. همسویی با اراده مقدس حضرتش که در میان همه خلایق جاری و نافذ است، نعمتی بی مثال و فرصتی مغتنم است که ارزانی انسان های حق طلب و عدالت خواه گردیده است. آن حضرت « قائم» نامیده شده اند، چرا که به بزرگترین قیام اصلاح گرانه تاریخ بشر دست می زنند و انشاءالله برای حق خالص که ذره ای باطل در آن راه نمی یابد، قیام می نمایند و این چیزی است که قیام شکوهمند ایشان را از دیگر قیام ها ممتاز می سازد، قیامی که براساس حق خالص و عدالت راستین و ناب به پا می خیزد. چه مسعود و مبارک است روزی که جهان از فتنه انگیزی ها پاک شود و حکومت عدل الهی بر سراسر گیتی گسترش یابد و پرچم عدالت و رحمت حق تعالی بر زمین افراشته شود.
اینجانب ضمن تبریک سالروز میلاد امام عصر (عج) و قدردانی از زحمات  قشر مهندسین این روز سترگ و بزرگ را به این قشر زحمت کش جامعه شادباش گفته و آرزوی موفقیت در همه عرضه ها در پرتو عنایات حضرت بقیه الله(عج) و بهره گیری از منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) برای ایشان خواهان و خواستارم.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: