يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۴۳:۳۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
گزارش:
،دومین گردهمایی یک روزه خواهران حلقه های صالحین بسیج مهندسین شیراز در باغ بانوان به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس،دومین گردهمایی یک روزه  خواهران حلقه های صالحین بسیج مهندسین شیراز در باغ بانوان به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد.

این گردهمایی که مقارن با اعیاد میلاد حضرت علی اکبر(ع) (33ق ) (29 /2/1395 )فرزند امام سوم شیعیان (روز جوان ن) و میلاد منجی عالم حضرت قایم مهدی (عج) در محیط مصفا با برنامه های معنوی و شاد در بین دیگر بانوان شیراز برگزار شد ،دومین برنامه اعضای حلقه های صالحین بود .

باغ بانوان در چهار راه میثم ( چهار راه کشن )، واقع است. پنج شنبه 30 ام اردیبهشت 95 به مناسبت این دو عید بزرگ جمعی از خواهران مهندس بسیجی عضو حلقه های صالحین گروههای مختلف  ، گرد هم جمع آمدند. این گردهمایی به جهت برگزاری جشن و تشکیل کارگروه های تخصصی برگزار شد .

ساعت 11 اعضا دور هم جمع شدند و پس ازنماز گرد یک سفره در فضایی گرم و صمیمی ناهار را صرف نمودند. حاضران که برخی اولین بار بود به این شکل در کنار هم جمع بودند ، بیشتر با ،مهارت و تخصص های یکدیگرآشنا شدند و به معرفی خود پرداختند.

در ساعت  14.45  با حضور بیشتر اعضا گروها که از قبل سازمان دهی شده بودند  برای جلسات اختصاصی خود آماده و از ساعت 15 تا 16.30 گروهها با اعضای خود تشکیل جلسه دادند.

گروهای حاضر:

1-فناوری اطلاعات شهید اوجی2-فناوری اطلاعات 3- معماری 4-صنایع 5-شیمی

مباحث مطرح شده در این جلسات حول درسهایی از نهج البلاغه،سبک زندگی –اقتصاد مقاومتی،اشتغال،آموزش نیروهای جدید،امتحان تغییر وضعیت عادی به فعال اعضاو مباحث تخصصی گروهها بود.

چند نفر از اعضای گروه زمین شناسی و مخابرات نیز حضور داشتند که متاسفانه اعضای گروهشان به حد نصاب نرسید و این جلسه را در کنار دیگر دوستانشانگذراندند.

در حین برگزاری جلسه گروها ،با همکاری چند نفر از اعضا شربتی را با عرقهای طبیعی نسترن،بیدمشک و بهار نارنج که مخصوص خطه فارس است،تهیه و از میهمانان پذیرایی یشد.پذیرایی شربت خنک و خوش عطر و طعم اعضای بسیج حتی برای دیگر حاضران در باغ بسیار خوشایند و دلچسب بود.

طبق اعلام قبلی ،از ساعت 16.30 مراسم جشن برگزارمی شد بنابرین گروهها جلسات را خاتمه داده و در محل استقرار جمع شدند . با حضور مداح به طور دسته جمعی دعای سلامتی امام زمان (عج) را یک صدا و بلند خواندند.با صلواتهای پی در پی گروه مداح شروع به خواندن مولودی نمود. نظم و وقار به همراه شادمانی جشن باعث شد در کنار یکدیگر شادی چند برابری داشته باشند ودیگران نیز با آنها همراه شوند. ده سوال در مورد امام زمان (عج) توسط یکی از خانمهای حاضر در باغ که عضو بسیج هم نبودند مطرح و خودشان جوایزی به برندگان اهدا نمودند.

واحد مشاوره باغ از طرف بخش فرهنگی شهرداری تقاضا نمود چند دقیقه ای در خصوص رایحه ها و رایحه درمانی صحبت نماید

در میان شور شعف همراه با ادب و اصول اخلاقی حاکم بر مجلس که حالا کاملا با بانوان خاضر در باغ عمومی شده بود،کیک تولدی که از قبل تهیه شده بود در میان اعضا آورده شد که بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت وچند نفر از اعضا مسولیت پخض بسیار مرتب آن را به عهده گرفتند و کیک در میان همه حاضران توزیع شد.

گردهمایی اعضای بسیج مهندسین به مناسبت اعیاد شعبانیه
گردهمایی خواهران بسیج مهندسین شیراز در اعیاد شعبانیه

گردهمایی اعضای بسیج مهندسین به مناسبت اعیاد شعبانیه

گزارش: راحله موسوی

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: