شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۴:۳۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
سرهنگ شادمند در جمع خبرنگاران بیان نمود:
فرمانده سپاه جهرم از اعزام مردم شهرستان جهرم در قالب ۲۱ اتوبوس ۴۵ نفره به مرقد امام راحل (ره) خبر داد.

به گزارش تنویر جهرم ، محمدصادق شادمند فرمانده سپاه جهرم و دبیر ستاد ارتحال امام(ره) آن شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیش از 1000 نفر از مردم شهرستان جهرم برای تجدید بیعت با آن امام سفر کرده، ظهر چهارشنبه 12 خرداد از روبروی مصلای نماز جمعه آن شهر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم افزود: زائران اعزامی از شهرستان جهرم در این مراسم، نمایندگان 1200 شهید والامقام و مردم دارالمومنین شهرستان جهرم برای تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل (ه) و رهبر معظم انقلاب می‌ باشند.

سرهنگ شادمند افزود: در طول مسیر سفر نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، برای رفاه حال زائرین تدارک دیده‌شده که به یاری خداوند بیشترین بهره معنوی را از این سفر زیارتی ببرند.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام در غدیریه این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه پنج‌شنبه با حضور آیت الله دژکام امام جمعه جهرم، مسئولان، خانواده معزز شهدا و مردم شهیدپرور جهرم همراه با برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا، سخنرانی و مرثیه‌سرایی اجرا می‌شود.

شادمند خاطرنشان کرد: صبح روز ارتحال امام خمینی (ره) حرکت دستجات سینه‌زنی از نقاط مختلف جهرم به سمت مصلی نماز جمعه و شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه آن شهر برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: